قهرمانی و توپ طلای آسیا را با هم می خواهم

به گزارش سارا نوشت، آرزویم این است که هم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم و هم بهترین بازیکن.

قهرمانی و توپ طلای آسیا را با هم می خواهم

به گزارش سارا نوشت ، این روزها علیرضا بیرانوند بیش از هر بازیکن دیگری مورد توجه ای اف سی است. آنقدر که به بهانه فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان دوباره به سراغ او رفته اما پیش از پرداختن به بازی پرسپولیس و کاشیما، از قول این دروازه بان ملی پوش الگوهایش را معرفی نموده است: احمدرضا عابدزاده و ناصر حجازی دروازه بان های بزرگی بودند که من از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم. البته من هرگز نمی توانم مانند آنها باشم. زنده یاد حجازی انسان بزرگی بود و به احترام قائل بودن برای ارزش های اخلاقی شناخته می شد. من همیشه از او درس گرفته ام. همین طور از عابدزاده که الان پسرش در تیم ملی هم تیمی من است.

با این مقدمه، ای اف سی به استقبال بهترین اتفاق زندگی ورزشی علیرضا بیرانوند رفته: بیرانوند سال جاری می تواند افتخاری را تجربه کند که الگوهایش تجربه ننموده اند و آن، کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا است. عملکرد این دروازه بان طی 12 ماه گذشته او را در کورس رقابت برای کسب جایزه در مراسم معرفی بهترین های فوتبال آسیا در ماه نوامبر قرار داده است.

موضوعی که بیرانوند درباره اش گفته: جایزه بهترین بازیکن آسیا برای من و کشورم افتخار بزرگی خواهد بود. امیدوارم این اتفاق رخ دهد چون همیشه یکی از آرزوهای زندگی ام بوده است. اگر بتوانم این جایزه را ببرم، تا سالیان سال از آن لذت خواهم برد. آرزویم این است که هم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم و هم بهترین بازیکن.

ای اف سی در ادامه از توجه باشگاه های اروپایی به علیرضا بیرانوند نوشته و بی توجهی او به این پیشنهادها: بعد از جام جهانی تمرکز من تنها روی پرسپولیس و مشکلاتش بود. می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم و بعد هم تمرکزم روی جام ملت ها خواهد بود. پس از آن موقع کافی برای فکر کردن به پیشنهاد هایم خواهم داشت و اگر روزی ایران را ترک کنم برای یک باشگاه بزرگ اروپایی بازی خواهم کرد.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی

به "قهرمانی و توپ طلای آسیا را با هم می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی و توپ طلای آسیا را با هم می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید