فینالیست های جام حذفی تنیس تعیین شدند

به گزارش سارا نوشت، مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس جام حذفی آقایان (جام فجر) با انجام 2 ملاقات در زمین های مجموعه ورزشی المپیک کیش پیگیری شد.

فینالیست های جام حذفی تنیس تعیین شدند

در نخستین ملاقات این مرحله تیم توسعه امین دارو با نتیجه 2 بر صفر شانل آمل را برد و آموزشگاه تنیس احمدوند هرمزگان با نتیجه 2 بر یک مقابل ولسرویسز ایران به پیروزی رسید.

با انتها این مرحله از مسابقات تیم های آموزشگاه تنیس احمدوند هرمزگان و توسعه امین دارو (الف) به عنوان چهره های فینالیست معرفی شدند و تیم های ولسرویسز ایران و شانل آمل نیز عناوین سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور (جام فجر) در بخش آقایان از تاریخ 11 بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش شروع و 23 بهمن ماه با انجام ملاقات نهایی به انتها می رسد.

در این دوره از مسابقات 183 تیم از استان های

183 تیم از استان های آ شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم ، کردستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان، یزد، همدان جزیره کیش و قشم حضور داشتند.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و سمیرا قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فینالیست های جام حذفی تنیس تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست های جام حذفی تنیس تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید