سهرابیان مقدم: به خاطر مسائل اقتصادی قایقرانان را به کاپ جهانی اعزام نکردیم، احتیاج واجب است که قایق های جدید خریداری کنیم

به گزارش سارا نوشت، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: با توجه به بدهی های فدراسیون و مسائل اقتصادی قایقرانان را به کاپ جهانی اعزام نکردیم.

سهرابیان مقدم: به خاطر مسائل اقتصادی قایقرانان را به کاپ جهانی اعزام نکردیم، احتیاج واجب است که قایق های جدید خریداری کنیم

علیرضا سهرابیان مقدم رئیس فدراسیون قایقرانی در مصاحبه با ، در خصوص اعزام نشدن ملی پوشان قایقرانی به مسابقات کاپ جهانی گفت: در تمام سیستم مسائل مالی وجود دارد و دلیل اعزام نشدن قایقرانان به مسابقات کاپ جهانی نیز همین موضوع بوده است. در حال حاضر مشغول پرداخت بدهی های باقی مانده فدراسیون از گذشته هستیم. هر سفر برون مرزی بخواهیم داشته باشیم با هدف موفقیت بیشتر ورزشکاران این کار را انجام می دهیم. امیدوارم نتایج به گونه ای باشد که بتوانیم با دست بازتر و پول بیشتر بچه ها را به اردو های مختلف بفرستیم.

به خاطر مسائل مالی ورزشکاران را به کاپ جهانی اعزام نکردیم

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکل اعزام به اردو های خارجی رفع می شود یا خیر گفت: به خاطر مسائل مالی که وجود دارد دستور وزارت ورزش و جوانان این است که سفر هایی که رسمی نیستند تا آنجا که امکان دارد لغو کنیم. خروج ارز در این شرایط به نفع کشورمان نخواهد بود. ما یک کشور چهار فصل هستیم و پهنه بزرگ آبی در شمال و جنوب کشورمان داریم و همینطور سد های پرآبی که در تمام استان های کشورمان وجود دارد. اولویت ما این است که با داشته هایمان برنامه ریزی کنیم، در ابتدا باید بدهی هایمان را بدهیم و بعد از آن خودمان را برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در مسابقات جهانی و آسیایی آماده کنیم.

احتیاج واجب است که قایق های جدید خریداری کنیم

سهرابیان مقدم در خصوص خرید قایق های جدید گفت: احتیاج واجب است که قایق های جدید را خریداری کنیم، اما ابتدا باید مسائل مالی را رفع کنیم. صحبت هایی انجام داده ایم تا در کشور خودمان قایق ها را با کیفیت نزدیک به چیزی که ورزشکاران احتیاج دارند بسازیم. اگر بتوانیم حامی مالی پیدا کنیم تا قایق هایی که در کشور های اروپایی ساخته می شود و کیفیت بالایی دارد را به ایران بیاوریم بسیار خرسند می شویم. اما تا زمانی که مسائل مالی وجود داشته باشد نمی توانیم در خصوص نداشته هایمان صحبت کنیم. امیدوارم هر چه زودتر این مسائل رفع شود و تمام وسایل مورد احتیاج را وارد کشور کنیم.

در مسابقات کسب سهمیه المپیک قایق اجاره می کنیم

او ادامه داد: مسابقات کسب سهمیه در خارج از کشور برگزارمی شود. آنجا با شرکت هایی که قبلا قایق خریداری نموده ایم از همان قایق هایی که باقی کشور ها استفاده می نمایند اجاره می کنیم. منظور ورزشکاران از قایق های قدیمی قایق هایی است که در ایران با آن ها تمرین می نمایند. ما احتیاج داریم تا برای تمرین کردن ورزشکاران قایق های جدید وارد کنیم تا آن ها با مسائل روز جهان خودشان را هماهنگ نمایند.

حق و حقوق قایقرانان باتوجه به مدال آوری و تجربه ای که دارند تغییر خواهد نمود

سهرابیان در خصوص اینکه قایقرانان وضعیت مالی مناسبی ندارند گفت: از این موضوع آگاه هستم. پیش از این که به انزلی بروم گفته ام که چک ورزشکاران را صادر نمایند تا بخشی از حقوق های عقب مانده آن ها پرداخت شود. این مشکل ممکن است تا شهریور ماه به طول بیانجامد بعد از پرداخت بدهی ها و ایجاد ثبات بیشتر در فدراسیون مطمئن باشید حق و حقوق قایقرانان باتوجه به مدال آوری و تجربه ای که دارند تغییر خواهد نمود.

رئیس فدراسیون قایقرای درمور پرداخت جوایز مدال آوران بازی های آسیایی جاکارتا گفت: پیگیر این موضوع بوده ام و انشاالله درماه مبارک رمضان برنامه ریزی های لازم برای پرداختی به ورزشکاران صورت خواهد پذیرفت.

زیرساخت های قایقرانی شهر انزلی احتیاج به بازسازی دارند

او درمورد سفری که به شهر انزلی داشت گفت: بعد از برنامه هایی که برای استان های سیل زده داشتم این اولین سفر استانی من بود. انزلی زادگاه من است و به آنح رفتم تا از مردم شهر و استانم باب حمایتشان تشکر کنم. با همراهی رئیس هیئت قایقرانی استان گیلان و مسئولان مربوطه از زیرساخت های انجا بازدید کردیم. به دنبال این هستیم تا کار های لازم را انجام دهیم تا ورزش گیلان با سرعت بیشتری حرکت کند. از اردوی تیم ملی آب های آرام زیر 23 سال نیز بازدید کردیم. زیرساخت های موجود احتیاج به تعویض و بازسازی دارند. امیدواریم با این سفر های استانی از نقاط ضعف و قدرتمان آگاه شویم و شرایط را ایجاد کنیم تا جوانان ما با قدرت بیشتری پیشرفت نمایند و نتایج بهتری بدست آورم.

بیشتر بخوانید:

سهرابیان مقدم: هیئت های استانی میزبانی اردوی تیم های ملی را برعهده گرفتند

قایقرانی به روند رو به رشد خود باز می شود؟

اقلیمی: قایق ها قدیمی شده است/ حقوق 700 هزار تومانی برای یک قایقران واقعا کم است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سهرابیان مقدم: به خاطر مسائل اقتصادی قایقرانان را به کاپ جهانی اعزام نکردیم، احتیاج واجب است که قایق های جدید خریداری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان مقدم: به خاطر مسائل اقتصادی قایقرانان را به کاپ جهانی اعزام نکردیم، احتیاج واجب است که قایق های جدید خریداری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید