سفر اپ: با پین تا پین به سادگی هتل رزرو کنید

به گزارش سارا نوشت، پین تا پین نام سرویسی است که کاربران به وسیله آن می توانند به صورت آنلاین در شهر مورد نظرشان هتلی را رزرو کنند و هزینه آن را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنند. این سرویس دارای تخفیف های مختلفی نیز است. همراه خبرنگاران باشید تا با پین تا پین بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با پین تا پین به سادگی هتل رزرو کنید

سفر کردن به شهر های مختلف نیازمند این است که در جایی شب را به روز برسانید و سپس به ادامه سفرتان بپردازید. بعضی از افراد در طول سفر در شهر هایی ساکن می شوند که اقوامشان در آنجا حضور دارند و به خانه آن ها می فرایند و بعضی دیگر نیز به وسیله هتل ها و مسافرخانه ها شب را به روز می رسانند. اما همواره یافتن هتلی با امکانات مناسبی و البته قیمتی خوب چالش نسبتا بزرگی برای مسافران به شمار میرود. در این مقاله از سری مقالات سفر اپ قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن پین تا پین بپردازیم که بیش از 600 هتل در سرتاسر ایران را می توان به وسیله آن رزرو کرد.

پین تا پین نام سرویسی است که کاربران به وسیله آن می توانند هتلی را در سرتاسر ایران رزرو نمایند. البته یکی از مزیت های اصلی این سرویس نیز مقرون به صرفه بودن هزینه رزرو به وسیله آن است. زیرا پین تا پین قراردادهایی را با این هتل ها منعقد نموده که در جریان آن هزینه رزرو هتل ها به وسیله این اپلیکیشن مقرون به صرفه تر از رزرو حضوری است (بر اساس ادعای پین تا پین). کاربران به وسیله پین تا پین می توانند هزینه رزرو را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. بعلاوه پین تا پین دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته است. کاربران به وسیله اپلیکیشن پین تا پین می توانند اطلاعات بسیار زیادی را در مورد هتل ها و فاصله شان تا نقاط مهم شهر به دست آورند. به وسیله لینک زیر می توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه های اندرویدی تان دانلود کنید.

منبع: کجارو / کجارو

به "سفر اپ: با پین تا پین به سادگی هتل رزرو کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با پین تا پین به سادگی هتل رزرو کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید