سرمربی مطرح پرتغالی در پی خریدن مهدی طارمی

به گزارش سارا نوشت، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در لیگ و جام حذفی پرتغال بود. هرچند طارمی تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد و این باشگاه پرتغالی هم شرایط سختی را برای جدایی پیش پای او گذاشته، اما از ترکیه خبر می رسد باشگاه فنرباغچه دوباره مشتری این مهاجم شده است.

سرمربی مطرح پرتغالی در پی خریدن مهدی طارمی

فنرباغچه که تابستان سال گذشته دنبال به خدمت گرفتن طارمی بود و در جذب او ناکام ماند، این بار با راهنمایی خورخه ژسوس سرمربی سابق بنفیکا که از توانایی های طارمی به خوبی شناخت دارد این برنامه را پیگیری می نماید.

طبق اعلام سایت takvim ترکیه، فنرباغچه پیشنهاد انتقال قرضی و یک ساله طارمی را به باشگاه پورتو ارائه نموده است.

این رسانه نوشت: در حالی که فنرباغچه به کوشش های خود برای جابجایی سرعت می بخشد، نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی به میان آمد. آبی و زرد ها (لقب فنرباغچه) در های باشگاه پرتغالی را برای جذب ستاره ایرانی زدند؛ بازیکنی که در 32 بازی 20 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل داد و فصل گذشته در پورتو شگفتی ساز بود. شنیده ها حاکی از آن است که طارمی در فهرست خورخه ژسوس واقع شده است و بسیار مایل است که به ترکیه بیاید، اما تصمیم نهایی را باشگاه پورتو خواهد گرفت.

در ادامه این گزارش آمده است: گفته می گردد پورتو خواستار خرید اجباری مهاجم ایرانی با ارزش 20 میلیون یورو است. طارمی تا ژوئن 2024 با پورتو قرارداد دارد. نام دیگر مهاجمی که فنرباغچه برای تقویت خط حمله در نظر دارد، اریسون از تیم بوتافاگو است. اریسون 23 ساله با این باشگاه قراردادی 1.5 ساله دارد، اما ژسوس او را به مدیران فنرباغچه توصیه نموده است، چون او بازیکنی جوان، آینده دار و مالی است.

takvim بعلاوه به سابقه حضور طارمی در لیگ ترکیه و تیم ریزه اسپور در سال 2016 پرداخت و خاطرنشان کرد که طارمی آن موقع بدون انجام بازی برای ریزه اسپور به ایران بازگشت و از سوی فیفا جریمه و محروم شد.

فنرباغچه در حال حاضر یک مهاجم ایرانی دیگر به نام اللهیار صیادمنش را دارد، اما در پی فروش این بازیکن ایرانی به تیم هال سیتی انگلیس است. پیشنهاد فنرباغچه به طارمی و باشگاه پورتو هم هرچند مجذوب نماینده به نظر می رسد، اما بعید است که پورتو با این انتقال موافقت کند.

باوجود اینکه رسانه ترکیه ای گفته است که طارمی تمایل دارد به فنرباغچه برود، اما پیش از این علیرضا نیکومنش مدیر برنامه این مهاجم گفته بود که مهدی از حضور در پورتو راضی و شاد است و هرگونه تصمیم گیری برای مقصد بعدی را به پورتو و مدیران این باشگاه سپرده است: جاه طلبی طارمی نامحدود است، اما اولین وش آخرین تصمیم با باشگاه پورتو است. آن ها هستند که برنامه ریزی می نمایند، آن ها هستند که آنچه را که از بازیکن می خواهند می گویند و طارمی همواره و صد درصد به آن احترام خواهد گذاشت.

منبع: فرارو

به "سرمربی مطرح پرتغالی در پی خریدن مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی مطرح پرتغالی در پی خریدن مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید