رعایت فاصله اجتماعی در سطح پایتخت کاهش یافته است

به گزارش سارا نوشت، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: رعایت فاصله اجتماعی در سطح پایتخت به طور فزاینده کاهش یافته است.

رعایت فاصله اجتماعی در سطح پایتخت کاهش یافته است

به گزراش گروه اجتماعی خبرگزاری سارا نوشت علیرضا زالی عصر شنبه در جمع سارا نوشت اظهار کرد: طی 24 ساعت اخیر تعداد افرادی که در بخش های عادی با تشخیص کرونا مراجعه نموده اند بالغ بر 193 بیمار و در بخش های ویژه نیز 58 بیمار بستری شده اند و تعداد 195 نیز از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

زالی اضافه کرد: با توجه به اینکه اگر جمع مراجعین به بخش های درمانی و بهداشتی را در نظر بگیریم تعداد کسانی که احتیاج به بستری داشتند 12 درصد بوده که این آمار ممکن است به دلیل تعطیلات باشد چرا که در روزهای تعطیل مراجعین کمتر می شوند و فردا تعیین خواهد شد که این آمار به چه علت بوده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه در روزهای اخیر به طور فزاینده فاصله اجتماعی دچار اختلالاتی در سطح شهر شده است گفت: به طور کاملاً تعیین در فضاهای عمومی و در فضاهای کسب و کار عدم رعایت پروتکل ها مشاهده می گردد.

وی عنوان نمود: بر اساس عدم رعایت های الزامات بهداشتی تصمیم بر برگزاری نشستی مبنی بر اینکه تیم های نظارتی از نو شکل بگیرند و کار خود را شروع نمایند گرفته شد که البته به دلیل گستردگی شهر ممکن است پوشش لازم صورت نگیرد لذا از همه مردم می خواهیم دقت لازم را داشته باشند.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "رعایت فاصله اجتماعی در سطح پایتخت کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت فاصله اجتماعی در سطح پایتخت کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید