راه نجات از مرگ در صورت ابتلا به کرونای دلتا

به گزارش سارا نوشت، پژوهشگر ارشد سازمان بهداشت جهانی گفت واکسیناسیون در صورت ابتلا به نوع دلتا ویروس کرونا می تواند انسان را از خطر مرگ نجات دهد.

راه نجات از مرگ در صورت ابتلا به کرونای دلتا

به گزارش سارا نوشت، ماریا ون کرخوف، اپیدمیولوژیست WHOدر یک نشست آنلاین اعلام کرد: مطمئنا واکسن ها از افزایش موارد شدید بیماری و مرگ ناشی از نوع دلتا جلوگیری می نماید.

ماریا ون کرخوف، اپیدمیولوژیست WHO به نوبه خود گفت که حتی در کشور هایی که سطح بالایی از واکسیناسیون دارند، دلتا بیشتر در میان افراد واکسینه نشده بعلاوه در مواردی که اقدامات احتیاطی انجام نمی گردد، گردش می نماید.

سوامیناتان در عین حال اضافه نمود که نیازی به دوز های بیش از حد مقرر واکسن نیست.

پیش از این تدروس ادهانوم قبریسوس، رئیس سازمان جهانی بهداشت گفته بود که از اقدامات جامعه جهانی از عهده مشاخصه با شیوع سویه دلتا بر نمی آید.

او گفت: در هر کشوری، نقاط داغ از لحاظ اندازه بستری شدن و موارد مرگ در جا هایی است که اندازه واکسیناسیون پایین و اقدامات بهداشت عمومی کافی نباشد.

سویه دلتا ویروس کرونا SARS-CoV-2 یکی از انواع عامل ایجاد کننده کووید 19 است؛ اولین بار در هند کشف و توصیف شد. کوتاه بودن دوره رشد و بالا بودن اندازه فشار بر بدن انسان از جمله خصوصیات شاخص این نوع از کروناست.

سازمان بهداشت جهانی چهار جهش ویروس کرونا SARS-CoV-2: سویه های آلفا (انگلیسی)، بتا (آفریقای جنوبی)، گاما (برزیل) و دلتا (هندی) را نگران کننده اعلام نموده است.

منبع: سارا نوشت

منبع: جام جم آنلاین

به "راه نجات از مرگ در صورت ابتلا به کرونای دلتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه نجات از مرگ در صورت ابتلا به کرونای دلتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید