دین محمدی: همکاری با فکری لذتبخش است، تغییرات در نساجی شوک خوبی بود

به گزارش سارا نوشت، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران همکاری با محمود فکری در کادر فنی این تیم را لذتبخش توصیف کرد.

دین محمدی: همکاری با فکری لذتبخش است، تغییرات در نساجی شوک خوبی بود

سیروس دین محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی سارا نوشت درباره پیروزی 3 بر صفر تیم نساجی مقابل ماشین سازی تبریز در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: ما توانستیم تیم خوب و گردن گلفتی را شکست دهیم. ماشین سازی تیم ریشه داری است و خصوصاً در تبریز کار را برای حریفان سخت می کند، اما ما دوندگی خوبی داشتیم و توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد جدایی محمدرضا مهاجری و حضور محمود فکری در رأس کادر فنی نساجی شرح داد: مهاجری واقعاً مربی خوب و زحمتکشی است، اما به خاطر مشکلاتی که داشت نتوانست به کارش ادامه دهد. من حدود 10 روز بود که به کادرفنی اضافه شده بودم و به نظرم تغییرات رخ داده شوک خوبی بود که جواب داد و باعث شد تیم رو به جلو حرکت کند.

مربی تیم فوتبال نساجی که سابقه هم بازی بودن با محمود فکری در استقلال را دارد درباره حضور مجدد کنار او اظهار داشت: واقعاً لذتبخش است. من و فکری چند سال در استقلال کنار هم بازی کردیم و هم اتاق بودیم، از زمان مرحومان پورحیدری و حجازی تا قلعه نویی. ان شاءالله بتوانیم کنار هم پیروز شویم. در استقلال توانستیم با هم قهرمان جام حذفی، لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا را تجربه کنیم و حالا امیدوارم در مربیگری نیز کنار هم پیروز باشیم.

دین محمدی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر بدون حضور تماشاگران و اعتراض برخی از تیم ها به این اتفاق اظهار داشت: اولاً بازی بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد. فوتبال با تماشاگر زیبایی دارد و همه از آن لذت می برند. بازیکنان وقتی وارد زمین می شوند، اول سکو را نگاه می کنند، چون از نظر روحی و روانی خیلی تأثیر دارد. شاید برای تیم میهمان خوب باشد، ولی نبود هیجان در استادیوم روی آنها هم اثر می گذارد. در این شرایط ما فرودگاه و جاهای دیگر می رویم و خدا را شکر تا الان هیچ اتفاقی برای مان نیفتاده است، ولی این بیماری هر لحظه در کمین است. هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد. بالاخره فوتبالیست ها هم خانواده دارند و نگران آنها هستند. نمی دانم به خاطر لیگ قهرمانان آسیا است یا چیز دیگری، اما قانون می گوید باید بازی ها را برگزار کنیم و به هرحال هم باید به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دین محمدی: همکاری با فکری لذتبخش است، تغییرات در نساجی شوک خوبی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دین محمدی: همکاری با فکری لذتبخش است، تغییرات در نساجی شوک خوبی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید