دانشگاه امیرکبیر برای مشارکت در حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون آمادگی دارد

به گزارش سارا نوشت، رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: باتوجه به دستاورد های این دانشگاه در حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون، آمادگی داریم در اجرای طرح های ملی این حوزه ها مشارکت کنیم.

دانشگاه امیرکبیر برای مشارکت در حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون آمادگی دارد

به گزارش گروه دانشگاه سارا نوشت، سید احمد معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم های قدرت در این دانشگاه گفت: توسعه حوزه اتوماسیون موجب می شود تا شغل بیشتری در کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به هوشمندسازی شبکه برق اضافه کرد: هوشمندسازی شبکه برق موجب می شود تا تخصص های جدیدی وارد حوزه اشتغال شود. لازم است در حوزه هوشمندسازی شبکه برق فعالیت بیشتری صورت گیرد.

معتمدی با بیان اینکه دانشگاه ها در حوزه اینترنت اشیا پیشرفت های زیادی داشته اند، گفت: در این زمینه می توان به هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون اشاره کرد. در حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون به لحاظ تکنولوژی عقب نیستیم، اما این موضوع باید در اولویت برنامه های کشور قرار گیرد.

رییس دانشگاه امیرکبیر مطرح نمود: این دانشگاه در حوزه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه برق فعالیت های خوبی انجام داده است بنابراین این دانشگاه آمادگی دارد در این حوزه با نهاد های مرتبط همکاری داشته باشد، همچنین باتوجه به دستاورد های دانشگاه در حوزه اتوماسیون و هوشمندسازی این دانشگاه قادراست در طرح های ملی در این حوزه مشارکت کند.

وی گفت: برگزاری کنفرانس های علمی موجب می شود تا موضوع کاربردی سازی و ارتباط با صنعت نهادینه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه امیرکبیر برای مشارکت در حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون آمادگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه امیرکبیر برای مشارکت در حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون آمادگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید