خبرنگاران منشا: کرونا نداشتم

به گزارش سارا نوشت، تهران- خبرنگاران- مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال گل گهر سیرجان، گفت: از ابتدا هم کرونا نداشتم و نمی دانم چرا تست اولم مثبت اعلام شده بود.

خبرنگاران منشا: کرونا نداشتم

گادوین منشا رو یکشنبه در جمع سارا نوشت، تصیح کرد: شرایط خوبی با حضور در تمرینات گروهی پیدا نموده ام و امروز هم کادر فنی به من استراحت داد.

وی در خصوص اینکه ابتدا کرونایی اعلام شد اما آزمایشات بعدی او منفی درآمد، گفت: به خدا کرونا نداشتم و نمی دانم چرا تست اول مثبت شد.

این مهاجم در خصوص مطالباتش از باشگاه استقلال؛ شرح داد: وکیل من پیگیر کارها است و مسوولان باشگاه اعلام کردند که مطالبات پرداخت می گردد که البته این مساله میسر نشد. نمی خواهم در خصوص علی خطیر معاون سابق استقلال صحبت کنم، چراکه اگر بخواهم چیزی بگویم باید حرف های بدی به او بزنم.

منشا در ادامه گفت: تیم ما قبل از تعطیلی لیگ فرایند خوبی داشت و به طور یقین در لیگ برتر خواهد ماند، اما باید سخت کوشش کنیم به نتایج خوبی برسیم.

بهنام برزای دیگر بازیکن گل گهر نیز، گفت: بیش از دو هفته است که تمرینات را شروع نموده و شرایط خوبی داریم.

وی در خصوص اخباری که ابتدا در خصوص مبتلا بودن چند بازیکن این تیم به کرونا مخابره شد، عنوان نمود: ابتدا تست پنج بازیکن ما مثبت اعلام شد که خوشبختانه در ادامه منفی اعلام شد. اکنون همه بازیکنان کنار هم تمرین می کنیم.

برزای با بیان اینکه تیمش پیش از تعطیلی لیگ برتر به شرایط خوب رسیده بود، شرح داد: در 6 بازی آخرمان به سه برد و سه تساوی رسیدیم و بسیار آماده بودیم. یقین داشته باشید که در لیگ برتر خواهیم ماند.

وی در خصوص مطالباتش از استقلال هم گفت: قرار بود بدهی من پرداخت گردد که هنوز اقدامی صورت نگرفته است. امیدوارم این امساله محبت آمیز رفع گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران منشا: کرونا نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منشا: کرونا نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید