قیمت بلیت دربی نجومی شد

به گزارش سارا نوشت به نقل از ایلنا، طبق اعلام قبلی سازمان لیگ، بلیت فروشی ملاقات دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت 22 امشب شروع شد و قرار است به تعداد 20 هزار نفر بلیت به طور مساوی میان طرفداران دو تیم فروخته گردد.

قیمت بلیت دربی نجومی شد

سامانه فروش آنلاین بلیت دربی

طرفداران سرخابی در حالی برای خرید بلیت این بازی بایکدیگر در رقابت هستند که ارقام نجومی بلیت ها مورد توجه طرفداران قرار گرفته است.

گرانترین بلیت ها طبق معمول مربوط به جایگاه است که 200 هزار تومان قیمت دارد و در نوع خودش یک رکورد محسوب میگردد. روبروی جایگاه قیمت 150 هزار تومانی دارد و طبقه دوم و پشت دروازه هم 100 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

این درحالیست که طبق آخرین قیمت فروش بلیت دربی قیمت های 15 تا 50 هزار تومان برای فروش در نظر گرفته شده بود که افزایش چند برابری در آن شاهد هستیم.

به نقل از ایرنا، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص ساعت دقیق برگزاری شهرآورد نود و هشتم مرکز، گفت: این بازی ساعت 17:30 برگزار می گردد. اگر قطعی برق داشته باشیم مشکلاتی به وجود می آید. همه شبانه روز کوشش می نمایند در برترین شرایط بازی برگزار گردد. سازمان لیگ دوست ندارد بازی به بعداز ظهر بازگردد.

سهیل مهدی اضافه کرد: فرسودگی زیر ساخت برق مجموعه، بعد از بازی استقلال و گل گهر نگرانی ایجاد کرد و امیدوارم در مسابقات ماه مبارک رمضان شرایط بهتر گردد. البته اداره برق تضمین لازم را داده اما مشکل زیر ساخت و فرسودگی تجهیزات است.

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص حضور طرفداران در استادیوم آزادی برای شهرآورد تاکید نمود: تا این لحظه 10 هزار نفر برای هر تیم تصویب شده است. مسئله ای بابت این موضوع نداریم و از عصر سه شنبه بلیت فروشی انجام می گردد.

وی در خصوصسامانه بلیت فروشی گفت: همان سامانه قبلی بلیت فروشی را انجام می دهد. خیلی از باگ های بلیت فروشی حل شد. سامانه کنترل بلیت از درهای استادیوم تا گیت دنبال می گردد.

مهدی در خصوص اینکه سامانه تحت قرارداد چه کسی است، گفت: پیمانکار تحت قرارداد دو باشگاه است که با همکاری شرکت توسعه و تجهیز این کار انجام می گردد.

وی اضافه کرد: سکوهای خالی فضای غریبانه ای را ایجاد نموده بود و مسابقات شکل محبت آمیز گرفته بود اما امیدوارم پس از مدت ها طرفداران بیایند و تیم ها و نیمکت تیم ها یاری نمایند تا بازی جذابی از کار در بیاید.

منبع: تجارت نیوز

به "قیمت بلیت دربی نجومی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیت دربی نجومی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید