تیم نو یوفوهای ناسا، موارد مشاهده آنها را برای درک بهتر ماهیت آنها مطالعه خواهد نمود

به گزارش سارا نوشت، ناسا تیمی متشکل از 16 محقق را گرد هم آورده که به مطالعه پدیده های هوایی غیرقابل شرح (UAP) که نام عمومی تر آنها یوفو است، می پردازند.

تیم نو یوفوهای ناسا، موارد مشاهده آنها را برای درک بهتر ماهیت آنها مطالعه خواهد نمود

این گروه شامل فضانورد سابق ناسا اسکات کلی است که نزدیک به یک سال را در فضا گذرانده بود. کلی و تیم او 9 ماه آینده را صرف آنالیز داده های طبقه بندی نشده یوفوها خواهند کرد.

این مطالعه مستقل که از امروز شروع می گردد، به آنالیز یوفوهایی می پردازد که نمی توان آنها را به عنوان هواپیما یا پدیده های طبیعی شناسایی کرد و یافته های آن ها را در اواسط سال 2023 به عموم ارائه کرد.

این اولین جلسه استماع کنگره ایالات متحده در 50 سال بود که در آن 144 ویدیوی UAP مشاهده شده به وسیله پرسنل نظامی آنالیز شد.

کلی با دانشمندان، متخصصان داده ها و هوش مصنوعی و کارشناسان ایمنی هوافضا همراهی خواهد نمود تا با ارائه نقشه راه در خصوص چگونگی تجزیه و تحلیل داده ها، زمینه مطالعات آینده را فراهم نمایند.

توماس زوربوخن، معاون مدیر اداره مأموریت علمی در مقر ناسا در واشنگتن، می گوید: کاوش در خصوص ناشناخته ها در فضا و جو در قلب شخصیت ما در ناسا جای دارد.

درک داده هایی که ما در خصوص پدیده های هوایی ناشناس داریم برای یاری به ما در نتیجه گیری علمی در خصوص آنچه در آسمان ما اتفاق می افتد بسیار مهم است. داده ها به زبان دانشمندان است.

آژانس فضایی می گوید که UAP ها هم برای امنیت ملی و هم برای ایمنی هوایی مورد توجه هستند. ناسا می خواهد از ایمنی هواپیما اطمینان حاصل کند و بدون دسترسی به مجموعه گسترده ای از داده ها، تأیید یا شرح هرگونه مشاهده سخت است.

ناسا قبلاً گفته بود که شواهد فعلا مبنی بر اینکه مشاهده های UAP منشأ فرازمینی دارند، وجود ندارد و داده های موجود نشان دهنده وجود حیات بیگانه نیست.

اخیرا ویدئوی پرمخاطبی ضبط شده به وسیله پرسنل ارتش ایالات متحده همه گیر شده که یک بشقاب پرنده را نشان می دهد که به روشی غیرمعمول در حال حرکت است. در حالی که پنتاگون هیچ مدرکی مبنی بر اثبات قطعی موجودات فرازمینی در این ویدئوها پیدا نکرد، اما آنها بعلاوه نمی توانند جلوی مطرح شدن نظریه های موجود در خصوص موجودات فضایی را هم بگیرند.

منبع: یک پزشک

به "تیم نو یوفوهای ناسا، موارد مشاهده آنها را برای درک بهتر ماهیت آنها مطالعه خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم نو یوفوهای ناسا، موارد مشاهده آنها را برای درک بهتر ماهیت آنها مطالعه خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید