توییت های بانمک و خنده دار در خصوص سفر با بچه ها

به گزارش سارا نوشت، سفر با بچه ها می تواند تجربه ای لذت بخش باشد. اما، اغلب اوقات به تجربه ای جهنمی و غیرقابل تحمل تبدیل می گردد؛ از سوال تکراری کی می رسیم؟! در سفرهای جاده ای تا جیغ های مکرر در هواپیما تا شنیدن هر چند ثانیه یکبار جمله حوصله ام سر رفته !. سفر کردن با بچه ها ممکن است باعث گردد شما آنچنان به ستوه بیایید که دلتان بخواهد تنها سفر کنید. برای خلق این نوشتار، ما توییتر را گشته ایم تا خنده دار ترین و جالب ترین توییت ها در خصوص سفر با بچه ها را جمع آوری نماییم. اگر شما هم بچه دار هستید و با بچه ها خود سفر می کنید، مسلما این توییت ها را درک خواهید کرد و برایتان جالب خواهند بود. پس، با ما همراه باشید.

توییت های بانمک و خنده دار در خصوص سفر با بچه ها

البته خیلی ترسناک تر از آن

جیم گافیگان Jim Gaffigan توییت کرد: سفر کردن با یک پسر چهار ساله مانند منتقل کردن یک قاتل زنجیره ای از یک زندان به زندان دیگر است.

بهترین نصیحت ممکن

کاربر دیگری با نام د دد The Dad (به معنی پدر) توییت کرد: نکته مهم در خصوص سفر: قبل از سوار شدن به هواپیما با بچه ها، به آنها اولین اپیزود سریال گمشده یا لاست را نشان دهید و به آنها بگویید سقوط هواپیما بخاطر نق زدن و گریه یک کودک رخ داده است.

چیزهایی وجود دارند که پول نمی تواند آنها را بخرد

دد اند برید Dad and Buried (به معنی پدری که دفن شده است) توییت کرد:

بچه داشتن: $

چند بچه داشتن: $$

سفر کردن با بچه ها: $$$

فریادهای عصبانیت بر سر بچه ها در تمامی طول سفر و خراب کردن تجربه سفر همه خانواده: $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

بچه یکساله ای که جیغ می کشد، مسلما بدتر است

هنرپیشه مشهور رایان رینولدز Ryan Reynolds توییت کرد: چه چیزی از دوازده ساعت رانندگی کردن با یک بچه یکساله در حال جیغ زدن بهتر است؟! مسلما هپاتیت بدتر نیست!

معلوم شد که مطمئن نبوده است

ایمی دیلون Amy Dillon توییت نموده است :

قبل از اینکه راه بیفتیم، دستشویی نداری؟!

نه

مطمئنی؟!

بله

صد در صد؟!

بله

نمی خوای یه امتحان بکنی؟!

نه

(هنگام خارج شدن از پارکینگ)

تو شلوارم دستشویی کردم!

غیرمنصفانه

جکس دد Jacks Dad (به معنی پدر جک) توییت کرد: یکبار در هنگام پرواز از مهماندار درخواست کردم جای من را تغییر دهد تا مجبور نباشم کنار یک نوزاد در حال جیغ زدن بنشینم. اما متاسفانه، اینطور که معلوم است اگر آن بچه، بچه خودتان باشد، این کار ممکن نیست!

#پدرومادر-بودن

تعطیلات ساحلی بهترین نوع تعطیلات هستند

سالتی مرمید Salty Mermaid (به معنی پری دریایی نمکین) توییت کرد:

(در آب)

من: خوش می گذره؟!

او: من عاشق اقیانوسم!

من: آره ؟!

او: تو اقیانوس کوسه هست و عنکبوتای عجیب غریب

من: !!

او: و تو اقیانوس میشه دستشویی کرد!

بله، همه آن کارها را

سوئت پنتس هر Sweatpants Her توییت کرد: تمام کارهایی که در زندگیتان دیده اید که پدر و مادرها در معرض دید عموم انجام داده اند و شما آنها را نپسندیده اید، همه آن کارها را من امروز در فرودگاه انجام دادم.

تنظیم خانواده

این اپروپرییت مام Inappropriate Mom (به معنی مادر نامناسب) توییت کرد: بچه ها من به تمام کسانی که امروز در هواپیما بودند، درس مهمی در زمینه تنظیم خانواده دادند.

وحشت

کلیر اسمیت Claire Smith توییت کرد: سوار هواپیما شدن با بچه ها بهترین روش برای این است که باعث شوید همه مسافران هواپیما شبیه به عکسهای پاسپورتشان شوند (منظور بدقیافه و وحشت زده است).

یک جمله خردمندانه

مینی ون Minivan (به معنی خودروی ون کوچک) توییت کرد: سفر کردن با بچه ها. این نوع سفر به درد کسانی می خورد که دلشان می خواهد سفر نمایند؛ ولی دلشان نمی خواهد مسرور باشند.

توصیف حقیقی و دقیق

پیت لینچ Pete Lynch توییت کرد: تعطیلات: یک اتفاق سالانه که در آن افراد یک هفته را در اتاق یک هتل با یک کودک نوپا می گذرانند تا یادشان بیاید سرکار رفتن چندان هم چیز بدی نیست.

این توصیف هم خوب است

سارکستیک مامی Sarcastic Mommy (به معنی مامان کنایه زن) توییت کرد: سفر کردن با بچه ها دقیقا همان فریاد دست از اون کار بردار، وگرنه برت می گردونم خونه است، منتها در یک شهر یا کشور دیگر.

و در نهایت: یک روش بدون استرس برای سفر با بچه ها

اریک Eric توییت کرد: می خواهم همسرم و بچه هایم را برای تعطیلات به یک جزیره زیبا و هیجان انگیز ببرم؛ البته خودم می خواهم در یک جزیره زیبای دیگر به لذت بردن از تعطیلات مشغول شوم.

امید باطل

کاترین مورگان Catrin Morgan توییت کرد: فکر می کنم و امیدوارم شش سالگی آن سن جادویی باشد که بچه ها قبل از اینکه بالا بیاورند و سرتاسر خودرو را کثیف نمایند به ما پدر و مادرها در خصوصش بگویند.... هوررررررااااااا.

#زندگی-مامان-ها #سفر-زمینی-با-بچه ها

سفر بدون بچه ها | اسپا و ماساژ

الی Ally توییت کرد: من به پرواز اتصالی ام نرسیدم و بنابراین مجبور شدم هفت ساعت در اطراف فرودگاه بنشینم؛ اما چون بچه هایم با من نیستند، احساس می کنم به یک اسپای آرامش بخش آمده ام. بچه داشتن شما را متحول می نماید.

بچه های که در خواب هستند | تعطیلات خوشایند

لیونار بابون Lunarbaboon توییت کرد: همین الان از یک سفر سه روزه با بچه هایم به خانه برگشته ام. بی صبرانه منتظرم که خوابشان ببرد تا تعطیلات من آغاز گردد.

پیشنهادت خیلی قانع نماینده نیست ....

سایمن هالند Simon Holland توییت کرد: بیا ازدواج کنیم و بچه دار شویم تا به جای اینکه در ساحل آفتاب بگیریم و استراحت کنیم، تو ماسه ها را از اطراف دهان آنها پاک کنی و من در حال باد کردن یک قایق بادی باشم و آنها بپرسند آیا یک استخر در آن نزدیکی هست یا خیر.

#ارزشش-را-داشت

اسپیسد مام SpacedMom (به معنی مامان هوشیار) توییت کرد: مایوی بچه ها را تنشان کردم، تمام بدنشان را کرم ضد آفتاب مالیدم، برایشان ساندویچ درست کردم، لوازم خنک نماینده و ساکهای ساحلی را در ساک گذاشتم، کلی بار با خودم حمل کردم، روی ماسه ها کشان کشان راه رفتم، زیرانداز را پهن و سایه بان را نصب کردم، جایگاه های ساحلی را باز نموده و چیدم.

بعد از 30 دقیقه: مامان، من می خوام برگردم خونه!

مسلما

دنیل هرزوگ Danielle Herzog (نویسنده و بلاگر مشهور) توییت کرد: صدای کلیک کمربند ایمنی یک مادر در خودرو و در طول سفر زمینی، یک علامت بسیار واضح به بچه ها است که چیزهایی را که دستشان نمی رسد بردارند، به کف خودرو بیاندازند.

#سفر-زمینی-با-بچه ها

آیا خنده دار تر نشد؟!

جکی سی انجلین Jackie C. Anglin توییت کرد: دستشویی کردن بچه سه ساله در کنار جاده خنده دار بود؛ تا زمانیکه باد شدیدی آغاز به وزیدن کرد!

#سفر-زمینی-با-بچه ها #حداقلش-این-بود-که-او-خندید

امتیاز نهایی: خوب

کن جنینگز Ken Jennings توییت کرد: رزرو کردن بلیط هواپیما برای یک سفر خانوادگی یک آزمون کوچک و مفرح است که ببینید آیا هنوز روز تولد و جنسیت بچه هایتان را به یاد دارید یا خیر.

چه چیز دیگری نیاز دارید؟!

کریستینا کیل گروو Kristina Killgrove توییت کرد: از فرزند هفت ساله ام خواستم که خودش هرچه می خواهد در کیفی که به هواپیما می برد بگذارد. اینها را گذاشت: یک جعبه خالی، یک ساز دهنی، دندان کوسه و یک لیوان شکسته.

#سفر-کردن-با-بچه ها

بهترین فهرست رویایی مقاصد گردشگری

جیمز برک ول، اکسپلودینگ یونیکورن James Breakwell, Exploding Unicorn توییت کرد:

بهترین مقاصد گردشگری برای تعطیلات از دید بچه چهار ساله من:

1) محوطه بازی رستوران مک دونالد

2) کارواش

3) همان پیاده رویی که یکبار در آن یک سگ بامزه دیده بود

باید به جایش مبلمان جدید می خریدم!

استاباتا کریستی Stabbatha Christy توییت کرد: تعطیلات با بچه ها بسیار مفرح است؛ چرا که مقدار خیلی زیادی پول خرج می کنی تا مرتبا از آنها بشنوی که چقدر حوصله شان سر رفته است.

از آن جمله هایی که در طول تعطیلات خیلی زیاد می شنوید

د پرسونیفیکیشن آو نویل The Personification of Nevil توییت کرد: همواره می توانم به سرعت تشخیص دهم که بچه 9 ساله ام حوصله اش سر رفته است، زیرا این جور مواقع از اسم کامل من استفاده می نماید: بااااااااااااااااااااباااااااااااااااااااا

آه، طنز بچه ها

والری Valerie توییت کرد: بعد از ده ساعت رانندگی، بچه 7 ساله ام بلند می خواند: من می دونم که می تونم پرواز کنم البته به جای پرواز کردن کار دیگری انجام می دهد: دستشویی کردن!! خواهش می کنم یکی من را بکشد!

بهانه گیری کردن زبان جهانی بچه ها است

ریچل استلارد Rachel Stallard توییت کرد: بهانه گیری کردن و پا بر زمین کوبیدن در پاریس هم نتیجه بخش است.

منبع: همگردی

به "توییت های بانمک و خنده دار در خصوص سفر با بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییت های بانمک و خنده دار در خصوص سفر با بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید