تقدیر از مراکز خدمات رسانی به مسافران در استان اردبیل

به گزارش سارا نوشت، مدیران مراکز خدمات رسانی به مسافران استان اردبیل برای اولین بار و هم زمان با هفته گردشگری، مورد تجلیل قرار گرفتند.

تقدیر از مراکز خدمات رسانی به مسافران در استان اردبیل

به گزارش سارا نوشت به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، صغرا فرشی معاون گردشگری استان، تجلیل از مراکز خدمات رسانی به مسافران را باهدف تقدیر از کوشش های صورت گرفته در راستای جذب و ماندگاری مسافران مطرح کرد.

او بابیان این که طی روزهای اخیر به 200 مورد از تأسیسات گردشگری و مراکز خدمات رسانی به مسافران لوح تقدیر اهداشده است، گفت: در تمام شهرستان ها، کارشناسان حضور یافته و از مراکز اقامتی و خدمات رسانی تجلیل کردند.

فرشی افزود: با توجه به این که گردشگری محور نخست توسعه استان انتخاب شده و اداره کل استان شعار اردبیل 1400، بر قله گردشگری ایران را دنبال می نماید، هر یک از مراکز اقامتی و تأسیسات خدمات رسان بازوی یاریگر ما در تحقق این شعار هستند.

او گفت: جذب گردشگر یکی از اهداف تعریف شده این مجموعه است، اما به منظور میزبانی شایسته تمامی دستگاه های اجرایی، تأسیسات گردشگری و اقشار مختلف مردمی ضروری است مشارکت داشته باشند.

به گفته معاون گردشگری اردبیل، در سایه اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته رشد 2.5 برابری حضور گردشگران را تجربه کردیم و از سویی رضایت گردشگران از خدمات ارائه شده نیز مطابق آنالیز های میدانی با افزایش همراه است.

منبع: میراث آریا

به "تقدیر از مراکز خدمات رسانی به مسافران در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از مراکز خدمات رسانی به مسافران در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید