تساوی پرسپولیس و پارس جنوبی در نیمه نخست

به گزارش سارا نوشت، دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی در نیمه اول بدون گل به خاتمه رسید.

تساوی پرسپولیس و پارس جنوبی در نیمه نخست

به گزارش سارا نوشت، در نخستین دیدار از لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 98-99، پرسپولیس و پارس جنوبی از ساعت 19:10 در بازی افتتاحیه این رقابت ها به میدان رفتند که نیمه نخست بازی گلی در بر نداشت.

گزارش بازی

بازی آرام و بدون عجله از سوی هر دو تیم آغاز شد و تا 15 دقیقه نخست حمله خطرناکی روی دروازه هیچ یک از دو تیم انجام نشده بود که رفته رفته پرسپولیس فشار حملاتش را افزایش داد و صاحب کرنر شد که ضربه کرنر بعد از یک رفت و برگشت و ارسال مجدد توسط امیری، در مقابل محوطه شش قدم مقابل پای نادری قرار گرفت ولی او با بی دقتی توپ را به بیرون زد.

بازی در ادامه متعادل دنبال شد و هر دو تیم در پی یافتن روزنه ای برای ایجاد موقعیت گل و گشودن دروازه ها بودند اما این مهم برای هر دو تیم سخت شده بود. در دقیقه 30 پارس جنوبی روی ضد حمله سریع در آستانه خلق موقعیت گل بود که بازیکن این تیم با خطای سید جلال حسینی سرنگون شد و داور نخستین کارت زرد لیگ نوزدهم را به کاپیتان پرسپولیس نشان داد.

در دقیقه 32، ضربه ایستگاهی مهدی ترکمان در شرایطی که با واکنشی از سوی رادوشوویچ همراه نشد، به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد و از دروازه پرسپولیس دور شد.

ادامه تلاش دو تیم در نیمه نخست نتیجه ای نداشت و بازی در میانه زمین گره خورد تا گلی از خط دروازه ها عبور نکند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نورالهی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری، امیر روستایی و علی علیپور.

ترکیب پارس جنوبی: فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبدالله زاده، مگنو باتیستا، محمو شفیعی، رضا خالقی فر، پوریا آریاکیا، حامد پاکدل، ایمان باصفا، کاخبرکاکاشویلی و مهدی ترکمان.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تساوی پرسپولیس و پارس جنوبی در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس و پارس جنوبی در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید