تارتار: اگر داوران اشتباه نموده باشند، حلالش نمی کنم

به گزارش سارا نوشت، خبرنگاران/خوزستانسرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره مردود شدن دو گل تیمش، گفت: داوران خوبی این بازی را قضاوت می کردند اما اگر واقعا حق مان را نداده باشند، من به هیج وجه این دو داور را حلال نخواهم کرد.

تارتار: اگر داوران اشتباه نموده باشند، حلالش نمی کنم

به گزارش سارا نوشت، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان، اظهار کرد: بازی انصافا جذاب بود. دو گل هم داشت اما مردود اعلام شدند. امیدوارم داوران در این زمینه تصمیم درستی گرفته باشند. در غیر این صورت یعنی ما دو امتیاز از این بازی را از دست دادیم و نمی دانم آن ها چه پاسخی به ما خواهند داد.

وی ادامه داد: داوران خوبی این بازی را قضاوت می کردند اما اگر واقعا حق مان را نداده باشند، من به هیج وجه این دو داور را حلال نخواهم کرد. به خودشان هم این موضوع را بعد از بازی گفتم زیرا برد ما در این بازی می توانست صندلی تیم های نفت مسجدسلیمان و فولاد را با هم عوض کند و ما بالاتر از فولاد قرار می گرفتیم. آن هم جای تیمی که زیرساخت ها و بودجه اش قابل قیاس با ما نیست. فولاد یک تیم کاملا حرفه ای است و برای کورس بالای جدول بسته شده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعلام کرد: انصافا در زمین از فولاد بهتر بودیم و به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. از طرفداران نیز تشکر می کنم که 90 دقیقه ما را تشویق کردند. دست آن ها را به گرمی می فشارم و امیدوارم همین حمایت ها را از ما تا خاتمه فصل داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تارتار: اگر داوران اشتباه نموده باشند، حلالش نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: اگر داوران اشتباه نموده باشند، حلالش نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید