بولسونارو برای بقا به نظامیان باسابقه متوسل شده است

به گزارش سارا نوشت، بولسونارو که با یکسری وعده به عنوان رئیس جمهوری برزیل پا به عرصه سیاست گذاشته، حالا برای بقا و حفظ سمت اش به سمت نظامیان و ارتشی های حرفه ای و باسابقه روی آورده است.

بولسونارو برای بقا به نظامیان باسابقه متوسل شده است

به گزارش سارا نوشت، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، ژایر بولسونارو که با وعده هایی چون از بین بردن فساد و احیای اقتصاد به عنوان رئیس جمهوری برزیل انتخاب شد، حالا با یکسری تحقیقات درباره خود و خانواده اش روبروست که شامل انتقادهایی از وی درباره رسیدگی اش به کروناویروس و همچنین اتهامات اقتصادی و اقتصادی می گردد.

او حالا به دنبال نجات موقعیت خود است، چون درخواست هایی برای تحقیقات استیضاح وی مطرح شده است.

بولسونارو به شکل گسترده ای به کادر بزرگان و کهنه کاران نظامی وابسته است و بیشترین قدرتی را که از زمان انتها دیکتاتوری نظامی در دهه 1980 داشته اند، به آنها سپرده است.

رئیس جمهوری برزیل با وجود وعده های مبنی بر پاکسازی سیاسی، به شدت به سیاستمداران برجسته و کارکشته وابسته است؛ من جمله بسیاری از آنهایی که به فساد متهم هستند.

از طرفی، بیماری ویروسی کرونا، بولسونارو را به ویژه آسیب پذیر نموده است. برزیل به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کانون جهانی بیماری کووید 19 است اما هنوز رئیس جمهوری برزیل به مقاومت در برابر خواسته ها با هدف قرنطینه شدیدتر ادامه می دهد و همدردی کمی برای بیش از 6300 جان باخته برزیلی از خود نشان داده که باعث انتقادهای گسترده ای شده که وی به این مساله بی اعتنا و بی عاطفه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بولسونارو برای بقا به نظامیان باسابقه متوسل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولسونارو برای بقا به نظامیان باسابقه متوسل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید