برنامه نفر اول رنکینگ ملی تنیس روی میز برای شرکت درمسابقات جهانی

به گزارش سارا نوشت، از اسفندماه سال گذشته تا کنون چهار مرحله رقابت های تنیس روی میز تور ایرانی به میزبانی اصفهان، زاهدان، قزوین و اراک برگزار شده است. از جمله پینگ پنگ بازانی که در این رقابت ها موفق به کسب عنوان نخست شد، امیرحسین هدایی بود. وی در دو مرحله از این مسابقات اول شد و در دو مرحله هم به عنوان دومی دست یافت.

برنامه نفر اول رنکینگ ملی تنیس روی میز برای شرکت درمسابقات جهانی

بر همین اساس امیرحسین هدایی به خاطر امتیازات کسب شده از این رقابت ها در حال حاضر نفر نخست رنکینگ ملی تنیس روی میز ایران به حساب می آید و شانس زیادی برای قرار دریافت در ترکیب تیم ملی دارد.

این پینگ پنگ باز در مصاحبه با سارا نوشت با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اهدافش همین موضوع یعنی قرار دریافت در ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی 2019 است، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی قبلا به صورت دوره ای برگزار می شد اما از دو سال پیش این رقابت ها مانند تورهای خارجی به صورت حذفی برگزار می گردد.

وی با اشاره به رقابت های تور ایرانی که در چهار مرحله اخیر آن موفق به کسب عنوان نخست یا دومی شد، ادامه داد: نیما به خاطر لژیونر شدن و نوشاد به خاطر مسائل دیگر در این مسابقات حضور نداشتند اما بازیکنانی مانند افشین نوروزی، میعاد لطفی، امین احمدیان و آرمان حاجی ئی در مسابقات شرکت داشتند. خوشحالم که در حضور این بازیکنان مطرح و ملی پوش توانستم رده های بالا را کسب کنم.

هدایی با بیان اینکه با پیگیری منظم تمرینات به این حد از آمادگی رسیده است، توضیح داد: یک سال است که مسئولان فدراسیون با بازسازی آموزشگاه تنیس روی میز در امجدیه آن را در اختیار ملی پوشان گذاشته اند. البته اردوهای تیم ملی خیلی منظم تر از قبل شده طوریکه نسبت به همیشه زمان بیشتری در اردو هستیم اما زمانی هم که تیم ملی، تمرین نداشته باشد می توانیم در آموزشگاه پیگیر تمرینات باشیم.

این پینگ پنگ باز کشورمان با اشاره به اینکه خارج از تمرین تیم امید، زیر نظر میرالماسی پیگیر تمریناتش است، به حضور این روزهای خود در تمرین تیم جوانان اشاره نمود و گفت: تیم جوانان برای شرکت در رقابت های استرالیا آماده می گردد. البته قرار نیست من همراه این تیم به مسابقات اعزام شوم. در کل دیگر در قالب تیم جوانان اعزامی ندارم. الانم که با این تیم تمرین می کنم برای حفظ آمادگی بیشتر خودم است.

وی با اشاره به شروع رقابت های باشگاهی از اواخر ماه جاری و همراهی تیم پتروشیمی در این فصل از مسابقات، اظهار داشت: سه سال متوالی است که پتروشیمی قهرمان لیگ برتر می گردد. امیدوارم سال جاری مهره ای موثر در ترکیب این تیم باشم و بتوانم به قهرمانی دوباره پتروشیمی یاری کنم. در واقع پیگیری جدی تمرینات این روزهایم برای آمادگی بیشتر جهت حضور در لیگ برتر است. ضمن اینکه رقابت های انتخابی تیم ملی هم در پیش است و باید برای آن نیز آماده باشم.

هدایی با بیان اینکه به خاطر نتایج کسب شده در رقابت های تور ایرانی، شرایطم برای مسابقات انتخابی تیم ملی خوب است، گفت: امیدوارم بتوانم با برگزاری این رقابت ها، برای اولین بار در ترکیب اصلی تی ملی قرار بگیرم و این تیم را در مسابقات جهانی همراهی کنم. سال آینده میلادی مسابقات جهانی تنیس روی میز به میزبانی مجارستان و در دو بخش دوبل و انفرادی برگزار می گردد. هدفم این است که در این رقابت ها شرکت داشته باشم و به شدت پیگیر آن هستم.

امیرحسین هدایی در خاتمه گفت: بعد از همراهی تیم ملی، دیگر هدفی که دنبال می کنم صعود در رنکینگ جهانی و رسیدن به رنکینگ زیر 100 جهان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برنامه نفر اول رنکینگ ملی تنیس روی میز برای شرکت درمسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه نفر اول رنکینگ ملی تنیس روی میز برای شرکت درمسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید