الخلیفی: رئال مادرید به خوبی می داند که نیمار فروشی نیست

به گزارش سارا نوشت، فوتبال جهان- مالک و رئیس باشگاه پاری سن ژرمن احتمال پیوستن ستاره برزیلی این تیم به رئال مادرید را رد کرد.

الخلیفی: رئال مادرید به خوبی می داند که نیمار فروشی نیست

به گزارش سارا نوشت، ناصر الخلیفی که روز گذشته گفته بود نیمار و کیلیان امباپه 2000 درصد در پاری سن ژرمن خواهند ماند و احتمال جدایی این دو بازیکن از این باشگاه فرانسوی را رد نموده بود، بار دیگر تأکید کرد ستاره برزیلی تیمش فروشی نیست، بازیکنی که در ماه های اخیر بحث احتمال پیوستنش به رئال مادرید و یا احتمال بازگشتس به بارسلونا مطرح شده است.

الخلیفی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با اسپانسر جدید باشگاه پاری سن ژرمن در گفت وگو با روزنامه اسپانیایی مارکا گفت: نه رئال مادرید و نه هیچ باشگاه دیگری در دنیا نیازی نسبت به ما زنگ بزنند و در مورد احتمال فروش نیمار و بازیکنان دیگر با ما صحبت نمایند. رئال مادرید به خوبی می داند که نیمار فروشی نیست و او تابستان پیش رو پاری سن ژرمن را ترک نخواهد کرد. ما رابطه فوق العاده ای با نیمار و پدرش داریم.

رئیس و مالک باشگاه پاری سن ژرمن همچنین در مورد تبدیل شدن کیلیان امباپه به جوانترین بازیکن تاریخ لوشامپیونه که به رکورد 50 گل زده می رسد، گفت: کیلیان همین حالا هم اسطوره باشگاه پاری سن ژرمن است. او این کار را در حالی که تنها 20 سال دارد، انجام داد. امباپه قهرمانی در جام دنیای را هم تجربه نموده و به همراه نیمار یکی از پنج بازیکن برتر دنیا است. رابطه پاری سن ژرمن و کیلیان رابطه طولانی مدتی است چون احترام متقابلی بین دو طرف وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "الخلیفی: رئال مادرید به خوبی می داند که نیمار فروشی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الخلیفی: رئال مادرید به خوبی می داند که نیمار فروشی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید