واکنش تند نایب رئیس بارسلونا به نادیده دریافت ستاره های تیمش از سوی یوفا

به گزارش سارا نوشت، نایب رئیس باشگاه بارسلونا به عدم حضور هیچ کدام از بازیکنان این تیم در میان نامزدهای نهایی جایزه برترین بازیکن فوتبال اروپا واکنش تندی نشان داد.

واکنش تند نایب رئیس بارسلونا به نادیده دریافت ستاره های تیمش از سوی یوفا

به گزارش سارا نوشت، اتحادیه فوتبال اروپا روز جمعه فهرست نهایی نامزدهایی کسب جایزه بازیکن سال اروپا را با استناد به آرای هر یک از کنندگانش در کشورهای عضو یوفا گفت که در آن کریستیانو رونالدو، گرث بیل و آنتوان گریزمان قرار داشتند و خبری از هیچ کدام از بازیکنان بارسلونا، قهرمان لالیگا و جام حذفی اسپانیا نبود.

جوردی مستره، نایب رئیس باشگاه بارسلونا با اعتراف به اینکه از نبود دو ستاره تیمش در فهرست نهایی ناراحت و عصبانی است، به TV3 کاتالونیا گفت: به نظر من که این انتخاب اصلاً انتخاب خوبی نیست. نمی دانم معیار یوفا برای انتخاب کاندیداهایش چه بوده است، اما با تمام احترامی که برای برنده منتخب قائلم، باید بگویم با گزینه هایی که به عنوان کاندیداهای نهایی معرفی شده اند، مخالفم. اینکه هیچ کدام از بازیکنان ما از جمله سوارز و مسی در این فهرست حضور ندارند، یک رسوایی است. باشگاه بارسلونا از این اتفاق بسیار متأسف و عصبانی است.

مسی و سوارز فصل گذشته اگرچه نتوانستند به بارسلونا برای فتح لیگ قهرمانان اروپا کمک کنند، اما مهم ترین نقش را در قهرمانی دوگانه این تیم در رقابت های داخلی داشتند. مسی در تمامی رقابت های فصل گذشته 41 گل زد که 26 گل او در لالیگا بود. سوارز هم فصل گذشته با 40 گلی که در لالیگا زد، آقای گل شد و علاوه بر آن 19 گل دیگر هم در سایر رقابت ها به ثمر رساند.

منبع: تسنیم

به "واکنش تند نایب رئیس بارسلونا به نادیده دریافت ستاره های تیمش از سوی یوفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند نایب رئیس بارسلونا به نادیده دریافت ستاره های تیمش از سوی یوفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید