افتتاح چند پروژه ورزشی در پاکدشت

به گزارش سارا نوشت، افتتاح چند پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران در شهرستان پاکدشت انجام شد.

افتتاح چند پروژه ورزشی در پاکدشت

به گزارش سارا نوشت، افتتاح زمین چمن مصنوعی مهر امام رضا (ع)، کلنگ زنی سالن چند منظوره در مسکن مهر امام رضا (ع) و افتتاح سالن ورزشی شهدای خاتون آباد با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران، نماینده مجلس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

زمین چمن مصنوعی مهر امام رضا (ع) که عملیات احداث آن از سال 1390 شروع شده با متراژ 8200 مترمربع فضای روباز و 30 مترمربع فضای سرپوشیده و هزینه 8,505 میلیون ریال توسط مسئولان وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

لازم به ذکر است، در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به پاکدشت، سالن ورزشی خاتون آباد نیز که عملیات احداث آن از سال 1390 شروع شده با متراژ 1010 مترمربع و هزینه 12,307 میلیون ریال و با استعداد پرداختن به رشته های فوتسال، بسکتبال، هندبال و … توسط وزیر ورزش و جوانان و مسئولان محلی به بهره برداری خواهد رسید.

تخصیص اعتبار 8 میلیارد تومانی برای تکمیل استادیوم شهدای پاکدشت

استاندار تهران از تخصیص اعتبار 8 میلیارد تومانی برای تکمیل استادیوم شهدای پاکدشت اطلاع داد.

به گزارش سارا نوشت، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر پنج شنبه در آئین بهره برداری از پروژه های ورزشی در خاتون آباد پاکدشت که با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: ورزش امروزه یکی از مهم ترین جلوه های نشاط اجتماعی است و زمانی که یک ورزشکار پیروز به افتخار آفرینی می گردد همه ایرانیان فارغ از هر گرایش سیاسی راضی می شوند.

محسنی بندپی اضافه نمود: در دولت تدبیر و امید، وزارت ورزش در ابعاد مختلف اعم ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی برنامه های جامعی ارائه نموده و امروز ورزش در سبد خانواده های تهرانی است.

وی اعلام کرد: علیرغم همه کمبودها در شهرستان های استان که بواسطه کمبود فضاهای ورزشی داریم اما با به راه افتادن نهضت توسعه فضاهای ورزشی این کمبودها در حال مرتفع شدن است.

استاندار تهران گفت: با مشورتی که با وزیر ورزش و جوانان داشتم و قول مساعد ایشان مقرر شد با مشارکت استانداری اعتبار 8 میلیارد تومانی برای تکمیل استادیوم تیم سرخ پوشان پاکدشت تخصیص یابد.

وی ادامه داد: باید قدردان وزیر ورزش و جوانان بود که با برنامه محوری اقدامات خوبی برای توسعه فضاهای ورزشی در استان تهران برداشته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افتتاح چند پروژه ورزشی در پاکدشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح چند پروژه ورزشی در پاکدشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید