استارتاپ

هر آنچه باید از خودروهای خورشیدی بدانید

تا کنون درباره نوآوری در مواد، به ویژه پیشرفت در مواد تشکیل دهنده باتری، میزان و برد پشتیبانی شده به وسیله آن ها زیاد صحبت شده است. خودروهای الکتریکی باتری دار با تعهدات کامل قطعه سازان برای جایگزینی موتورهای درون سوز با الکتریکی، در حال تبدیل به جریان...

9 دی 1400

افزایش هزینه رسیدگی به درخواست مهاجرت به کانادا

جدیدترین خبرهایی که از اداره مهاجرت کانادا به دست خبرنگاران رسیده است حکایت از این دارد که این اداره در انتهای ماه جاری میلادی هزینه های رسیدگی به درخواست اقامت دائم را برای اتباع خارجی افزایش خواهد داد. مبلغی که اتباع خارجی می پردازند شامل هزینه های...

23 شهریور 1400

موفقیت عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مشهد در رویداد ساخت تجهیزات آتش نشانی

عضو هیئت علمی و مدیر گروه مهندسی انرژی دانشگاه آزاد مشهد، با ساخت و ارائه طرح دستگاه تست SCBA دستگاه تنفسی آتش نشان رتبه برتر رویداد ملی استارت آپ طراحی و ساخت تجهیزات مدرن آتش نشانی را به خود اختصاص داد.

6 مرداد 1400

فراوری خودروهای برقی تا کمتر از 18 ماه آینده

مدیرعامل شرکت دانش بنیان جتکو گفت: متناسب ترین خودروهای روز جهانی را به عنوان الگو در نظر گرفته ایم و درصدد هستیم تا طراحی های خود را براساس احتیاج بازار، باز طراحی و نه کپی کاری کنیم.

23 آبان 1399

راه اندازی 70 استارت آپ توسط نخبگان ایرانی 20 دانشگاه برتر جهان

به گزارش خبرنگاران، استعدادهای برتر یکی از محورهای اقتصاد جدید دانش بنیان به شمار می روند و بسیاری از کشورها در برنامه های توسعه خود، طرح هایی برای گردش نخبگان و استعدادهای داخلی و خارجی در نظر گرفته اند.

9 تیر 1398

ستاری از حوزه برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی بازدید کرد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور حوزه برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی بازدید کرد.

3 تیر 1398

اقتصاد ما باید از منبع محور به انسان محور تبدیل گردد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: با راه اندازی بیش از 4200 شرکت دانش بنیان درکشور گام مهمی برای ارتقای صندلی علمی و تحقیقاتی کشور برداشته شده است.

30 خرداد 1398