معرفی راه یافتگان به بازبینی نهایی تئاتر صحنه جشنواره دانشگاهی

به گزارش سارا نوشت به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ضمن قدردانی از کوشش و حضور تمامی گروه های دانشجویی حاضر در بازبینی مرحله اول بخش تئاتر صحنه استان های تهران و البرز، با انتشار اطلاعیه ای از بازبینی 248 اثر (233 اثر حضوری و 15 فیلم) و راه یابی تعداد 84 اثر به بازبینی مرحله دوم این بخش اطلاع داد.

معرفی راه یافتگان به بازبینی نهایی تئاتر صحنه جشنواره دانشگاهی

در این اطلاعیه آمده است: گروه ارزیابی و انتخاب این مرحله متشکل از سوگل قلاتیان، مهدی مشهور، باقر سروش، سیاوش قائدی و سعدی محمدی با اجماع کلی نسبت به آثار برتر و رویکرد پذیرش حداکثری آثار از سوی دبیرخانه جشنواره که امکان و فرصت بیشتری را در اختیار گروه ها برای به بار نشاندن ایده ها و کوشش شان فراهم می آورد، نتایج این مرحله را بدون هیچ اولویتی اعلام می دارند.

لازم به شرح است که بازبینی مرحله نهایی به صورت حضوری و به طور کامل (حداکثر 90 دقیقه) در 10 الی 23 اسفندماه 1397 خواهد بود.

اسامی راه یافتگان به بازبینی دوم را اینجا ببینید.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1398 به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "معرفی راه یافتگان به بازبینی نهایی تئاتر صحنه جشنواره دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی راه یافتگان به بازبینی نهایی تئاتر صحنه جشنواره دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید