سرمربی سپاهان تهدید شد، خنده مدافع پرسپولیس به حرف قلعه نویی!

به گزارش سارا نوشت، دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس ساعت 16:10 امروز در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار گردید. حاشیه های دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر را می خوانید:

سرمربی سپاهان تهدید شد، خنده مدافع پرسپولیس به حرف قلعه نویی!

* باشگاه سپاهان اصفهان در ابتدای بازی، مراسم ویژه ای را برای تقدیر از سیدجلال حسینی مدافع پرسپولیس به پاس زحماتی که در پیراهن تیم ملی کشید برگزار کرد. در این مراسم بازیکنان دو تیم تونلی را تشکیل دادند تا کاپیتان سرخپوشان با عبور از آن در آغوش قلعه نویی سرمربی سپاهان قرار گرفته و مورد تجلیل قرار بگیرد.

* امیر قلعه نویی از همان ابتدای بازی نسبت به تصمیمات داور اعتراض داشت. از این رو علیرضا فغانی هشدار جدی به سرمربی سپاهان داد. داور بین المللی فوتبال ایران از قلعه نویی خواست آرامش خود را حفظ کند تا مجبور به اخراج او نشود. قلعه نویی هم نسبت به جمله های فغانی واکنش نشان داد و گفت: مرا بفرست بالا. بفرست!

* کمال کامیابی نیا در دقایق ابتدایی این دیدار با ولادیمیر کومان درگیری لفظی پیدا کرد که با وساطت مهدی کیانی کاپیتان سپاهان ختم به خیر شد.

* اشتباه مدافع سپاهان باعث اعتراض شدید دفاع امیر قلعه نویی شد تا سرمربی سپاهان اصفهان با جمله ای منحصر بفرد از وی استقبال کند که این موضوع باعث خنده شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس شد.

* درگیری های فیزیکی بازیکنان در میانه زمین بارها سبب شد تا بازیکنان هر دوتیم به فغانی فشار بیاورند تا خطا اعلام کند اما این داور باتجربه در نیمه اول نشان داد تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمربی سپاهان تهدید شد، خنده مدافع پرسپولیس به حرف قلعه نویی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سپاهان تهدید شد، خنده مدافع پرسپولیس به حرف قلعه نویی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید