بازیکنان استقلال حق توهین ندارند

به گزارش سارا نوشت، امید عالیشاه پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم در استادیوم آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم یک پیروزی خوب به دست آورده و با شرایطی خوب منتظر آغاز نیم فصل دوم باشیم.

بازیکنان استقلال حق توهین ندارند

وی تاکید نمود: اگر گل لحظات پایانی را دریافت نمی کردیم به صدر جدول می رفتیم اما این نتیجه هم چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نکرده و ما همچنان بالانشین جدول هستیم.

وی با انتقاد از صحبت های روز گذشته بازیکنان استقلال گفت: به اعتقاد من آنها حق توهین ندارند و باید فکر موفقیت تیمشان باشند. تعجب می کنم بازیکنان استقلال هجمه ای را به وجود آوردند که همه فکر نمایند کسانی در ورزش هستند که می خواهند پرسپولیس موفق گردد. مطمئن باشید چنین چیزی صحت ندارد.

وی تاکید نمود: دو فصل است که از پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم و با این نفراتی که داشتیم توانستیم عملکرد قابل قبولی در لیگ ایران و لیگ قهرمانان داشته باشیم بنابراین بعید می دانم کسی به این فکر باشد که هم و غم خود را برای پرسپولیس بگذارد.

عالیشاه تاکید نمود: از کاپیتان استقلال انتظار بیشتری داشتیم رحمتی بازیکن بزرگ و باتجربه ای است و نباید چنین حرف هایی او و دیگر بازیکنان استقلال بر زبان جاری می کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکنان استقلال حق توهین ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان استقلال حق توهین ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید