10 چیز برتر برای دیدن و انجام در ایالت واشنگتن

به گزارش سارا نوشت، در شمالی‌ترین نقطه ایالات‌متحده آمریکا، ایالت واشنگتن به طبیعت بکر خود می‌بالد ، منطقه خشنی که دارای آتشفشان فعال و گوشه دوردستی است که به عنوان دروازه‌های بزرگ جهان عمل می‌کند . و البته در سیاتل هم پر جنب و جوش بود . این ده مقصد بزرگ در ایالت واشنگتن را بررسی کنید .

10 چیز برتر برای دیدن و انجام در ایالت واشنگتن

10. منطقه Palouse
محل غیر منتظره در این فهرست میدان‌های وسیع گندم و کلزا را نشان می‌دهد . شبیه آن مناظر عالی در توسکانی است . این مکان در میان عکاسان محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند ، که نورپردازی و رنگ‌های مختلف دره‌ها را برای تسخیر شدن در نظر می‌گیرند .
چرا به آنجا بروی ؟
برای عکاسی منظره .
9. دریاچه Chelan
این دریاچه باریک است اما واقعا ً بلند است - 50 مایل ( 81.3 کیلومتر ) در امتداد کوه‌ها گسترده شده‌است . این ساحل با پارک‌های ملی و جنگل احاطه شده‌است ، خط ساحلی بلند آن چند ساحل دارد . بسیاری از انواع ماهی‌ها در دریاچه یافت می‌شوند و آن را به مکان مورد علاقه ماهیگیران تبدیل می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
مناظر زیبای مناظر را ببینید ، از جنگل‌ها و فضای باز بیرون دیدن کنید ، و همچنین به ماهیگیری بروید که محبوب‌ترین فعالیت در اینجا است .
8. پیاده‌روی در سرزمین عجایب
این مسیر در پارک ملی کوهستان رینر پیدا شده‌است و نام آتشفشان خود را به نمایش می‌گذارد . آن 93 مایل ( 150 کیلومتر ) طول دارد و بسیاری از مکان‌های زیبا از جمله یخچال‌های طبیعی، دریاچه‌ها ، چمن‌ها ، صخره‌ها و مناظر کوه رینر را دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
یکی از بهترین روش‌ها برای کشف پارک و ستایش از آتشفشان زیبا است.
7. غار یخی
در اطراف کوه Rainier زیبا چهار کوه یخی وجود دارد . آن‌ها که در آبشار آبشار " Cascade " واقع شده‌اند ، گردشگران زیادی را جذب می‌کنند . در یک مسیر پیاده‌روی ، بازدید کنندگان باید طبیعت بکر را تحسین کنند . علاوه بر این غارها در یخچال بهشت در اطراف کوه رینر کم‌تر تاثیر گذار نیستند .
چرا به آنجا بروی ؟
در این منطقه غارهای یخی بسیاری وجود دارند که برای کشف آن نیز زیبا هستند .
6. دریاچه Tipsoo
در ارتفاع 1615 متر ( 5299 فوت ) ، دریاچه آلپ محبوبیت خود را با کوه رینر به اشتراک گذاشت و به طور حیرت آوری در پس‌زمینه دیده شد . در بهار و تابستان محیط پوشیده از گله‌ای رنگارنگ و افزودن جذابیت بیشتری به این مکان است .
چرا به آنجا بروی ؟
مناظر شگفت‌انگیز ، مسیرهای پیاده‌روی آسان ، مناسب برای خانواده‌ها .
5. پارک ملی المپیک
بازدید کنندگان زمین‌های وسیعی از طبیعت برای اکتشاف دارند . مسیرهای مختلفی وجود دارند که امکان کاوش در پارک را فراهم می‌کنند و مناظر حیرت‌انگیز را تحسین می‌کنند . از یک ساحل پر ابهت و سواحل تا چمنزارها و جنگل‌های انبوه و جنگل‌های انبوه ، از ماهیگیری تا صعود - توریست‌ها می‌توانند از طبیعت متنوعی بهره‌مند شوند . علاوه بر این ، پارک حتی یک وسیله نقلیه برای دسترسی به کوهستان‌ها را ارائه می‌دهد که در آن مناظر panoramic بزرگ به پارک و یخچال باز می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
این پارک ملی در سال 1909 توسط رئیس‌جمهور تیودور روزولت ایجاد شد . به خاطر طبیعت متنوع و متنوع پارک ، این پارک به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شد .
4. آبشار Snoqualmie
آبشار یکی از زیباترین جاذبه‌ها در شهر سیاتل است که با پارک زیبایی احاطه شده‌است . این مکان پس از یک نمایش تلویزیونی به دنیا آمد . شیب آبشار در زمستان یخ می‌زند و این قندیل‌های درخشان را ایجاد می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این فقط یک سفر کوتاه از سیاتل است . یک دیدگاه خوب وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهد که از افتادن به راحتی لذت ببرید .
آتشفشان Helens سنت‌هلن
فوران آتشفشان در 1980 یکی از مخرب‌ترین فوران در آمریکا بود . تنها 154 کیلومتر ( 96 مایل ) از سیاتل ، فوران مردم را کشت ، 298 کیلومتر ( 185 مایل ) بزرگراه را نابود کرد و یک قله مخروطی را برداشت و دهانه اسب را ترک کرد .
چرا به آنجا بروی ؟
بسیاری از دیدگاه‌ها برای مشاهده آتش فشان فعال ، تورهای هلیکوپتر ، رصدخانه جانستون ریج ، حقایق بیشتری را در کوه سنت‌هلن فراهم می‌کند - شهری که باید یک‌بار در منطقه کوهستانی واشنگتن ببیند .
2. کوهستان رینر
آتشفشان فعال قطعا ً نماد شهر است . قله برفی آن را می‌توان به وضوح در شهر دید و بر تمام عکس‌های پانورامیک از "سیاتل " تسلط دارد . ام . رینر یکی از خطرناک‌ترین volcanoes روی زمین در نظر گرفته می‌شود . Adventurers عاشق چالش بالا رفتن از آن هستند،
هرچند به خاطر یخچال‌های بزرگ بسیار دشوار است .
چرا به آنجا بروی ؟
به سیاتل و طبیعت دست‌نخورده آن مراجعه کنید که به راحتی از شهر قابل‌دسترسی است . این یک قله مطلوب برای کوهنوردان حرفه‌ای است .
1. از سیاتل بازدید کنید
این شهر بندری مشهورترین شهر کشور است . زمانی که موسیقی گرانج در اوایل دهه 1990 آغاز شد ، جهان در مورد سیاتل پیدا شد . امروزه rocknroll را می‌توان در پروژه موسیقی تجربه - یک موزه عجیب و دمدمی مورد بررسی قرار داد . این شهر بسیار سرزنده و پر جنب و جوش است و بسیاری از سالن‌های بزرگ ، رستوران‌ها ، کافه‌ها و گالری‌ها را به خود اختصاص داده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
یکی از جالب‌ترین و مشهورترین شهرهای آمریکا - سیاتل ، مقصد نهایی سفر در کشور است .

به "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در ایالت واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در ایالت واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید