واشنگتن مدعی دخالت ایران در انتخابات 2020 آمریکا شد

به گزارش سارا نوشت، کارشناسان اطلاعات آمریکا اعلام کردند، چین هیچ اقدامی برای تاثیر گذاری بر نتایج انتخابات 2020 انجام نداده است.

واشنگتن مدعی دخالت ایران در انتخابات 2020 آمریکا شد

به گزارش ایرنا، شبکه سی ان بی سی سه شنبه شب گفت، آژانس های اطلاعاتی آمریکا به تازگی گزارش غیرمحرمانه ای را از دخالت و اعمال نفود کشور های خارجی بر انتخابات ریاست جمهوری 2020 منتشر نموده اند.

کارشناسان اطلاعات آمریکا همچنین دریافتند چین که پیش از این تصور می شد کوشش های خود را برای نفوذ در ایالات متحده گسترش دهد، در نهایت عملیاتی در خصوص نتیجه انتخابات 2020 انجام نداده است.

آژانس های اطلاعاتی آمریکا در گزارش تازه خود مدعی شده اند که روسیه و ایران عملیاتی را برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 انجام داده اند.

ارزیابی های انجام شده از سوی جامعه اطلاعاتی ایالات متحده در گزارش طبقه بندی نشده در خصوص تهدیدات خارجی نسبت به انتخابات 2020 آمریکا انجام شده است که بعد از ظهر سه شنبه (به وقت محلی) به وسیله دفتر مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده منتشر شد.

انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا در 13 آبان امسال به رغم شیوع کرونا برگزار گردید و با شمارش تمام آرای جو بایدن نامزد دموکرات ها به عنوان رییس جمهوری جدید آمریکا برگزیده شد.

ترامپ تا روز های پایانی دولت خود به رغم آشکار بودن آمار و ارقام رای دهندگان مدعی انجام تقلب در انتخابات بود و حاضر به پذیرش شکست نبود.

منبع: فرارو

به "واشنگتن مدعی دخالت ایران در انتخابات 2020 آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن مدعی دخالت ایران در انتخابات 2020 آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید