هرچه لبرون جیمز بخواهد

به گزارش سارا نوشت، تهران- خبرنگاران- رسانه ها خبر داده اند که باشگاه لس آنجلس لیکرز تصمیم دارد سرمربی سابق کلیولند و البته سرمربی سابق لبرون جیمز ستاره خود را برای فصل آینده به خدمت بگیرند. این شرایط نشان می دهد لیکرز هر کاری که ستاره اش بخواهد، انجام می دهد.

هرچه لبرون جیمز بخواهد

به گزارش سارا نوشت،همچون روزهای گذشته، دیدارهای لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا NBA تحت تاثیر اخباری حاشیه ای به خصوص درباره تیم لس آنجلس لیکرز بود.

پس از جدا شدن لوکا والتون سرمربی این تیم شایعه های آمدن سرمربی سابق کلیولند به لیکرز در حال تبدیل شدن به حقیقت است.

رسانه ها خبر داده اند که مدیر باشگاه لیکرز به زودی با تیرون لو سرمربی سابق کلیولند و البته سرمربی لبرون جیمز مذاکرات را شروع خواهد نمود و باید از امروز این مربی را سرمربی فصل آینده لیکرز دانست، چرا که جیمز نیز رابطه بسیار خوبی با او دارد.

در ادامه رقابت های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بوستون سلتیک که با قدرت وارد مسابقات شده بود در آستانه صعود به نیمه نهایی کنفرانس شرق نهاده شد. بوستون که به عنوان تیم چهارم به پلی آف رسید امروز سومین مسابقه اش برابر ایندیانا تیم پنجم این کنفرانس را برگزار کرد و برای سومین بار پیاپی به فزونی رسید و حالا یک پیروزی تا صعود به نیمه نهایی دارد.

بوستون در این مسابقه با درخشش کایری ایروینگ توانست 104 بر 96 حریفش را شکست دهد. ایروینگ در این دیدار 19 امتیاز، 5 ریباند و 10 پاس منجربه گل داشت و با دبل دبل خود تیمش را در آستانه صعود به جمع چهار تیم نخست مسابقات قرار داد.

نکته جالب توجه این است که رسانه ها از نوع بسکتبال بوستون رضایت ندارند و این تیم را متهم نموده اند که بسکتبالی زشت به نمایش می گذارد، اما در هر حال برنده دیدار می گردد.

در دیگر مسابقه اوکلاهاما سیتی نیز بالاخره خودش را در پلی آف پیدا کرد و توانست اولین بردش برابر پورتلند را کسب کند. در سومین دیدار این دو تیم اوکلاهاما با نتیجه 120 بر 108 حریفش را شکست داد که در این دیدار راسل وست بروک ستاره اوکلاهاما توانست با کسب 33 امتیاز، 5 ریباند و 11 پاس منجربه گل نقش زیادی در برد تیمش داشته باشد.

با این نتیجه رقابت دو تیم در پلی آف 2 بر یک به سود پورتلند شد. دامین لیلارد ستاره پورتلند در این مسابقه که عملکرد خوبی داشت در انتها این رقابت نکته جالبی را درباره وست بروک ستاره حریف بیان کرد و گفت: نمی گردد کاری با او انجام داد. از هر جایی شوت می نماید و امتیاز می آورد.

سومین و آخرین دیدار امروز نیز بین دو تیم تورنتو و اورلاندو بود که تیم تورنتو 98 بر 93 پیروز شد و 2 بر یک از حریفش پیش افتاد.

ورزشی**9219**3783**

منبع: ایرنا

به "هرچه لبرون جیمز بخواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرچه لبرون جیمز بخواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید