مشتی بودن در قالب طنز

به گزارش سارا نوشت، کارگردان و تهیه نماینده برنامه استانی مشتی باش معتقد است که مسئولان استان ها باید از برنامه هایی که در شبکه استانشان فراوری می گردد حمایت نمایند و اینگونه نباشد که مسوولان برنامه سازان سراسری را حمایت نمایند و با برنامه سازان استانی کاری نداشته باشند.

مشتی بودن در قالب طنز

آرمین قاسم زاده در گفت وگویی با سارا نوشت درباره ساختار برنامه مشتی باش که مدتی از شبکه خراسان راهی آنتن می گردد و قرار است به زودی نیز از شبکه شما پخش گردد، اظهار کرد: این برنامه یک تاک شوی طنز تلویزیونی است که در 52 قسمت 55 دقیقه ای و با اجرای شاهین جمشیدی فراوری می گردد.

او درباره نحوه انتخاب مهمان های برنامه نیز شرح داد: مهمان هایی که از آنها برای حضور در برنامه دعوت می کنیم افرادی هستند که اطرافیانشان به خوبی و نیکی از آنها یاد می نمایند؛ البته نمی توانیم منکر شویم که به چهره ها احتیاج نداریم؛ چراکه به هر حال آنها می توانند به برنامه رنگ و لعاب بیشتری بدهند، اما چهره هایی را انتخاب می کنیم که مردم از آنها خاطرات خوب دارند و اطرافیان و همکارانشان نیز به خوبی از آنها یاد می نمایند. در واقع می توان گفت که به طور کلی نیمی از مهمانان برنامه مشهور هستند و نیمی دیگر مشهور نیستند، اما در حوزه کاری شان شناخته شده هستند.

قاسم زاده هدف اصلی برنامه مشتی باش را ترویج انسانیت برشمرد و یادآور شد: هدف اصلی ما در برنامه مشتی باش همان طور که از اسم برنامه نیز معین است ترویج و تبلیغ انسانیت و مشتی بودن در قالب طنز است. در این برنامه به موضوعاتی همچون دروغ، مسئولیت پذیری، فضای مجازی، خودسانسوری، ورزش، مسافرت و گردشگری، ریاکاری، دوستی، الگوبرداری و ... می پردازیم. این موضوعات به نوعی برگرفته از موضوعات دینی و کرامت انسانی است، ولی ما در برنامه نگاه مذهبی به این موضوعات نداریم و در ساختار اجتماعی و زبان طنز به آنها می پردازیم.

او با بیان اینکه ما مذهب را در انتخاب موضوع آوردیم و مخاطب لایه مذهبی برنامه را نمی بیند، به آیتم های مختلف این برنامه تلویزیونی اشاره نمود و گفت: یکی از بخش های برنامه آیتم مردمی نام دارد که در آن به سراغ مردم می رویم و با آنها درباره موضوع مرود نظر آن قسمت از برنامه صحبت می کنیم که خیلی هم آیتم بامزه ای است. در شهرستان ها مردم تلویزیون را بیشتر دوست دارند. ما وقتی در تهران مصاحبه مردمی می گیریم دست رد زیاد به سینه مان می خورد اما در شهرهای دیگر اینچنین نیست.

این تهیه نماینده که برای نخستین بار با مرکز صداوسیمای خراسان همکاری می نماید، درباره دغدغه های برنامه سازان شبکه های استانی، با بیان اینکه صداوسیمای استان ها به سختی برنامه سازی می نمایند، اظهار کرد: شبکه های استانی عقب هستند؛ چراکه همه فکر و سرمایه مان را در تهران متمرکز نموده ایم و به شبکه های استانی توجهی نمی گردد. ما هم می توانستیم برنامه مشتی باش را با نام دیگری در یکی از شبکه های سراسری بسازیم تا یک برنامه هم به برنامه های خوب شبکه های سراسری اضافه کنیم. الان هم برنامه مشتی باش به شرط حمایت بیشتر تلویزیون می تواند اتفاقی در شبکه های استانی محسوب گردد.

او ادامه داد: به طور کلی مسوولان استان هایی که برنامه هایی همانند مشتی باش، خوشا شیراز، زنده رود، مازنی شو و هگمتانه در آنها فراوری می گردد باید به تلویزیون آن استان یاری نمایند و اینگونه نباشد که مسوولان برنامه سازان سراسری را حمایت نمایند و با برنامه سازان استانی کاری نداشته باشند. به عنوان مثال در حال حاضر در مشهد هیچ مسئولی از ما حمایت نمی نماید، ولی اگر بگوییم برای همین برنامه از یک شبکه سراسری آماده ایم، سریعا حمایت می نمایند.

به گزارش سارا نوشت، برنامه تلویزیونی مشتی باش در 52 قسمت 55 دقیقه ای به تهیه نمایندگی آرمین قاسم زاده و با اجرای شاهین جمشیدی قرار است به موضوعات فرهنگی، اجتماعی و گسترش مفاهیم انسانی بپردازد.

این برنامه هر شب ساعت 21 از سیمای خراسان رضوی پخش می گردد و قرار است به زودی هر شب ساعت 23 نیز از شبکه شما راهی آنتن گردد.

شبنم قلی خانی، امیر غفارمنش، هادی عامل، شبنم فرشاد جو، جواد خواجوی، حدیث فولادوند، نعمیه نظام دوست، علی انصاریان، رضا داوودنژاد، یوسف صیادی، مجید اخشابی، مجید افشاری، دکتر شیروانی، و ... از جمله مهمانان این برنامه تلویزیونی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشتی بودن در قالب طنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتی بودن در قالب طنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید