مخالفت اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای فرانسه با از سرگیری لوشامپیونه

به گزارش سارا نوشت، اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای فرانسه با برگزاری بازی های به جامانده لیگ دسته اول این کشور مخالف است.

مخالفت اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای فرانسه با از سرگیری لوشامپیونه

به گزارش سارا نوشت، با تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه و با اتفاق نظر تمامی اعضای هیئت مدیره سازمان لیگ فوتبال فرانسه، به منظور جلوگیری از تشدید بحران شیوع ویروس کرونا در این کشور، بازی های لیگ های دسته اول و دوم فرانسه از تاریخ 13 مارس (23 اسفند) به حالت تعلیق درآمده است.

در حالی که فرانسه در سطح ملی حداقل تا تاریخ 11 مِی (22 خرداد) در قرنطینه خواهد بود، نشریه اکیپ فرانسه اطلاع داد مسئولان برگزاری مسابقات لوشامپیونه در نظر دارند این بازی ها را از تاریخ 3 ژوئن یا 17 ژوئن (14 خرداد یا 28 خرداد) از سربگیرند و با سیستم برگزاری بازی ها هر سه روز یکبار، این لیگ را در تاریخ 25 جولای (4 مرداد) به انتها ببرند، اما اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای فرانسه مخالف از سرگیری مسابقات در این شرایط است.

سیلوین کاستندوچ، یکی از رؤسای اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای فرانسه (UNFP) در یادداشتی که برای روزنامه لوموند فرانسه نوشت، اعتراض خود را به این تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات لوشامپیونه نشان داد. در بخشی از یادداشت وی آمده است: به نظر این خیلی واضح است که اغلب آن را فراموش می کنیم: بدون فوتبالیست ها، فوتبالی وجود ندارد! بنابراین ما باید از آنها مراقبت کنیم و آنها را از خطری که در معرض آن قرار دارند، محافظت کنیم.

در ادامه یادداشت وی آمده است: تجزیه و تحلیل پزشکی اجرا شده توسط UNFP و فیف پرو در خصوص خطرهای جسمی بالا در صورت برگزاری مسابقات هر سه روز یکبار پس از چنین تعطیلی طولانی مدت هشدار داده است، از جمله افزایش خستگی بازیکنان و افزایش شش برابری میزان بروز صدمات عضلانی بعد از انجام بازی دوم در این شرایط و اُفت عملکرد بازیکنان.

در بخش دیگری از این یادداشت خاطر نشان شده است: اورژانس مالی نباید بر اهمیت بهداشت عمومی اولویت داشته باشد. بگذارید از ادامه مسابقات لوشامپیونه با چنین شرایطی خودداری کنیم، چرا که این از سرگیری می تواند شتابزده و خطرناک باشد. اجازه دهید امروز شرایط را برای فصل آیندهِ پیروز و مثال زدنی از این فوتبال که خیلی دوستش داریم، تنظیم کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مخالفت اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای فرانسه با از سرگیری لوشامپیونه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای فرانسه با از سرگیری لوشامپیونه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید