سوءقصد به وکیل حامی محیط زیست

به گزارش سارا نوشت، یکی از وکلای دادگستری که بیشتر شهرتش را به واسطه فعالیت در حوزه پرونده های مرتبط با محیط زیست به دست آورده، مورد سوءقصد قرار گرفته است.

سوءقصد به وکیل حامی محیط زیست

به گزارش سارا نوشت به نقل از فارس، محمد داسمه، وکیل دادگستری، در پرونده های زیادی نظیر ویلاسازی و اجرای طرح گردشگری غیرمجاز در منطقه حفاظت شده خائیز، پروژه گردشگری آشوراده و زمین خواری های تنگ تکاب به عنوان وکیل از حقوق عامه مردم دفاع نموده است. به تازگی تعیین شده است که به وی از طرف چند نفر سوءقصد شده است و در شرایط نامساعد جسمی به سر می برد.

آن طور که تعیین است، ضارب یا ضاربان در روز 9 آذر برای آسیب رساندن به داسمه از بمب دست ساز استفاده نموده اند، اما در زمان انفجار وی در دفتر کار خود حضور نداشته و به وی آسیبی وارد نشده است.

ضاربان 3 روز بعد از این اتفاق، این بار با چماق به داسمه حمله نموده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند به نحوی که جمجمه این وکیل محیط زیستی ترَک برداشته و به کلیه اش نیز آسیب جدی وارد شده است.

در حال حاضر با شکایت داسمه پرونده قضایی برای ضاربان باز شده است، هرچند آنها هنوز شناسایی نشده اند. این فعال محیط زیستی نیز اکنون تحت درمان قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سوءقصد به وکیل حامی محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوءقصد به وکیل حامی محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید