زیرساخت های گردشگری در لرستان تقویت شوند

به گزارش سارا نوشت، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های گردشگری در لرستان تقویت شوند.

زیرساخت های گردشگری در لرستان تقویت شوند

به گزارش سارا نوشت حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حوزه توریستی در استان احتیاج به کار بیشتر داشته و باید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی اقدامات اساسی در این بخش انجام دهد.

وی افزود: منطقه های در لرستان که آثار تاریخی و فرهنگی در آنها وجود دارد زیرساخت لازم برای جذب توریست را ندارند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: منطقه ها ویژه توریستی که مردم می توانند استفاده نمایند چنانچه زیرساخت لازم را نداشته باشند رغبتی برای استفاده از آن نشان نمی دهند.

کاظمی اعلام کرد: متاسفانه روی غار کلماکره در پلدختر به عنوان یک پتانسیل توریستی استان هیچ کاری انجام نشده است.

وی با بیان اینکه تالاب های 11 گانه پلدختر زیرساخت مناسب ندارند، افزود: برای غار و کاروانسرای کوگان و آبشار افرینه متاسفانه هزینه چندانی نشده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای ایجاد زیرساخت در مکان ها ذکر شده میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی کشور یا برنامه ندارد و یا اعتباری در نظر نمی گیرد که حداقل زیرساخت ها ایجاد گردد.

کاظمی اظهار کرد: بی توجهی میراث فرهنگی کشور به قابلیت ها، پتانسیل ها و سرمایه های توریستی، تاریخی، طبیعی مورد انتقاد جدی مردم لرستان است.

وی اظهار داشت: در صورتی که زیرساخت های لازم برای این سرمایه ها در نظر گرفته گردد لرستان می تواند مرکز توجه توریستان داخلی و خارجی باشد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: پل های تاریخی شهرستان منحصر به فرد هستند که احتیاج به بازسازی دارند تا مردم به تاریخ و پیشینه این منطقه ها پی ببرند.

منبع: دنیای سفر

به "زیرساخت های گردشگری در لرستان تقویت شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری در لرستان تقویت شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید