ریسک عظیم یحیی برای فسخ قرارداد یک پرسپولیسی

به گزارش سارا نوشت، خبرنگاران: پرسپولیس روز گذشته قرارداد سعید حسین پور یکی از هافبک هایش را فسخ کرد. حسین پور که در دوران برانکو فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را به دست آورده بود نشان داد بازیکن آینده داری است، ولی ترافیک بازیکنان در پست هافبک دفاعی باعث شد تا او در دوران یحیی گل محمدی به صورت قرضی راهی ماشین سازی گردد.

ریسک عظیم یحیی برای فسخ قرارداد یک پرسپولیسی

به گزارش سارا نوشت، سقوط ماشین سازی به دسته پایین تر از یک سو و اتمام قرارداد قرضی حسین پور با این باشگاه از سوی دیگر، باعث شد تا حسین پور دوباره بازیکن پرسپولیس محسوب شده و برای روشن شدن شرایط قراردادش راهی باشگاه گردد. پرسپولیس، اما در عین ناباوری قرارداد این بازیکن را فسخ کرد تا حسین پور حالا بازیکن آزاد محسوب گردد.

این اقدام در شرایطی از سوی یحیی گل محمدی اجرا شده که سرخ های تهران احمد نواللهی را از دست داده اند و شرایط قرارداد کمال کامیابی نیا هم روشن نیست. کمال قرادادش با پرسپولیس تمام شده و هنوز آن را تمدید ننموده است. از آنجا که فقط میلاد سرلک برای گل محمدی در این پست به جای مانده است به نظر می رسد پرسپولیسی ها با فسخ قرارداد حسین پور یا عجله نموده اند یا اینکه دست به ریسک بزرگی زده اند. اگرچه پرسپولیسی ها امیدوارند خیلی زود جانشین نوراللهی را جذب نمایند، ولی شرایط حرفه ای ایجاب می کرد تا ورود بازیکن تازه، قرارداد سعید حسین پور فسخ نمی شد تا در صورت احتیاج او بتواند پرسپولیس را در بازی های حساس پیش رو یاری کند.

منبع: فرارو

به "ریسک عظیم یحیی برای فسخ قرارداد یک پرسپولیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریسک عظیم یحیی برای فسخ قرارداد یک پرسپولیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید