رضا سالک: در هفته های نخست هماهنگی لازم را نداشتیم، اشتباهات در والیبال طبیعی است

به گزارش سارا نوشت، رضا سالک، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: در هفته های نخست هماهنگی لازم را نداشتیم، اما به لطف بازیکنان باتجربه تیم سرعت هماهنگی آنها بیشتر شده است.

رضا سالک: در هفته های نخست هماهنگی لازم را نداشتیم، اشتباهات در والیبال طبیعی است

به گزارش سارا نوشت، رضا سالک، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته چهارم لیگ برتر والیبال گفت: ضروری است پیش از هر چیز این برد را به طرفداران تیم خاتم و بازیکنان خوبم تیم تبریک بگویم. سایپا یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جاری لیگ است و از بازیکنان خوب و کادر فنی قابل احترامی سود می برد. متأسفانه تیم ما خیلی دیر بسته شد و طبیعی است که در هفته های نخست هماهنگی لازم را نداشته باشیم، اما به لطف بازیکنان باتجربه تیم، سرعت هماهنگی آنها بیشتر شده است و در آینده نیز به شرایط بهتری خواهیم رسید.

سالک ادامه داد: کادر فنی به خوبی سه بازی گذشته سایپا را بررسی نموده بود و بازیکنانم هم هر آنچه را که به آنها تذکر داده بودیم، اجرا کردند. تیم ما نیز با بازیکنانی که در اختیار دارد تیم بزرگی است و هدف ما این است که بازی به بازی بهتر شویم برای هر بازی نیز برنامه خاصی داریم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در سرانجام با اشاره به درگیری لفظی بین سال افزون و نظری افشار گفت: در ست نخست فکر نمی کنم نظری افشار دست سال افزون را گرفته باشد، چراکه داور دوم که کنار او بود رأی به سود تیم ما داد. در ست سوم نیز من صحنه را ندیدم، اما بالاخره اشتباهات در والیبال طبیعی است و داوران نیز اشتباه می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضا سالک: در هفته های نخست هماهنگی لازم را نداشتیم، اشتباهات در والیبال طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا سالک: در هفته های نخست هماهنگی لازم را نداشتیم، اشتباهات در والیبال طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید