خشم رئیس فدراسیون مصر از عملکرد کی روش

به گزارش سارا نوشت، رسانه های مصری خبر دادند که فدراسیون فوتبال این کشور میخواهد به علت امتناع کی روش از پذیرش شکست هایش، به پرونده او رسیدگی کند.

خشم رئیس فدراسیون مصر از عملکرد کی روش

به گزارش گروه ورزشی سارا نوشت، حواشی شکست های تیم ملی مصر برابر تونس و قطر در جام ملت های عربی همچنان ادامه دارد. وب سایت kora11 مصر نوشت پس از شکست تیم ملی مصر در ضربات پنالتی و در ملاقات رده بندی جام ملت های عربی برابر قطر، باعث خشم اعضای فدراسیون فوتبال این کشور از جمله احمد مجاهد رئیس فدراسیون شده است.

این وب سایت نوشته است: گزارش های مطبوعاتی از فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که واکنش های کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر پس از هر شکستی، عصبانیت زیادی را بین مدیران اتحادیه فوتبال مصر در پی داشت.

این منبع فاش کرد که احمد مجاهد رئیس فدراسیون فوتبال مصر از اینکه می بیند که کی روش هرگز اشتباهات خود را نمی پذیرد و معمولاً عوامل دیگری مانند زمین های ضعیف یا انتقاد از داوری را مقصر شکست می داند، خشمگین شده است. اتفاقاتی که پس از ملاقات با تونس و قطر رخ داد و کی روش داوری را دلیل شکست تیمش مطرح نمود

این وب سایت در سرانجام نوشته است: گزارش های دریافتی از فدراسیون مصر به این نتیجه رسیدند که مدیران اعتقاد دارند کی روش به جای مقصر دانستن داوری، باید بپذیرد که بعضی از تصمیمات فنی که گرفته درست نبوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خشم رئیس فدراسیون مصر از عملکرد کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم رئیس فدراسیون مصر از عملکرد کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید