خبرنگاران رییس هیات ژیمناستیک گلستان انتخاب شد

به گزارش سارا نوشت، گرگان - خبرنگاران - اعضای مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک گلستان با حضور دبیر فدراسیون، علی عرفانیان را با 15 رای به عنوان رییس جدید این هیات ورزشی انتخاب کردند.

خبرنگاران رییس هیات ژیمناستیک گلستان انتخاب شد

علی عرفانیان، وحیده فغانی زاده، ابوالفضل اسدی، محمدمهدی معطوفی، مونا پهلوانی، علیرضا حسینی و سعید رستمی کاندیداهای احراز سمت ریاست هیات ژیمناستیک گلستان بودند که اسدی و معطوفی به نفع عرفانیان انصراف دادند و پهلوانی، حسینی و رستمی در مجمع حاضر نشدند تا رقابت بین عرفانیان و فغانی زاده شکل بگیرد.

پیش از این علی خسروی سرپرستی این هیات را بر عهده داشت.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک چهارشنبه در این مجمع با تاکید بر ظرفیت فراوان این رشته در گلستان گفت که شناسایی استعدادها و معرفی آن ها به تیم ملی، باید در دوره جدید هیات ژیمناستیک این استان شتاب بیشتری بگیرد.

حمید هاشمی گفت: گلستان از گذشته به داشتن ورزشکاران مستعد ژیمناستیک مشهور بوده که امیدواریم آن ها با کوشش بیشتر و بهره گیری از حمایت هیات استان و فدراسیون، به طلایه داران مسابقات معتبر آسیایی و جهانی تبدیل شوند.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه المپیک در سال آینده اظهار امیداوری کرد که ورزشکاران گلستانی بتوانند در این رقابت ها حضور داشته و پیروز به کسب افتخار شوند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رییس هیات ژیمناستیک گلستان انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس هیات ژیمناستیک گلستان انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید