بازیکنان آذرخش از سال 91 چک پاس نشده در دست دارند، هرچه تلاش کردم بازیکنان حاضر به بازی نشدند

به گزارش سارا نوشت، خبرنگاران/هرمزگان سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: از سال 91 تاکنون چک در دست بازیکنان و کادرفنی قرار گرفته است که هیچ گاه پاس نشده است پس قاعدتاً این چک اول دی ماه هم پاس نمی شود و این مسیرها سال هاست طی شده که امروز دیگر بازیکنان حاضر به انجام بازی نشدند.

بازیکنان آذرخش از سال 91 چک پاس نشده در دست دارند، هرچه تلاش کردم بازیکنان حاضر به بازی نشدند

موسی زاهدی در گفت وگو با سارا نوشت، اضافه کرد: در وظایف من نیست که شرح دهم چرا امروز بازی آذرخش و فرش آرا مشهد برگزار نشد بلکه باید مالک، مدیرعامل و عوامل مدیریتی باید شرح دهند.

وی با بیان اینکه هرچقدر رایزنی و صحبت با بازیکنان و کادرفنی صورت گرفت نتیجه ای در برنداشت، شرح داد: در طول ماه های گذشته از سوی باشگاه بازیکنان و کادرفنی تنها قول و وعده شنیده اند که هیچ گاه محقق نشده است.

زاهدی گفت: مجموعه بازیکنان و کادر فنی از ابتدای هفته جاری تصمیم گرفتند تا زمانی که مطالباتشان پرداخت نشود، حاضر به انجام بازی نیستند.

وی در پاسخ به سؤال سارا نوشت مبنی بر اینکه چکی به مبلغ چهارصد میلیون تومان جهت پرداخت مطالبات بازیکنان صادرشده است، ادامه داد: از سال 91 تاکنون چک در دست بازیکنان و کادرفنی قرار گرفته است که هیچ گاه پاس نشده است پس قاعدتاً این چک هم پاس نمی شد و این مسیرها سال هاست طی شده که امروز دیگر بازیکنان حاضر به انجام بازی نشدند.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در خصوص شرایط این تیم برای حضور برابر مس سونگون در هفته آینده، اظهار کرد: هیچ چیز مشخص نیست که به تبریز سفر کنیم یا خیر اما اگر آن بازی انجام نشود تیم آذرخش به لیگ دسته دوم سقوط می کند.

وی با اشاره به اینکه تا ساعت 16:30 در هتل با بازیکنان صحبت کردم اما بازیکنان برای انجام این دیدار متقاعد نشدند، اضافه کرد: بازیکنان اعلام کردند تا زمانی که سرمربی تیم آذرخش در این دیدار حاضر نشود وارد سالن نمی شویم و سرمربی تیم هم گفت تا زمانی که تا پیش ازاین دیدار مطالبات پرداخت نشود، برای این دیدار به سالن نمی آیم.

زاهدی در انتها گفت: پس از بازی با اهورا بهبهان بازیکنان به دلیل عدم تحقق وعده مسئولان باشگاه در تمرینات شرکت نکرده اند.

به گزارش سارا نوشت، قرار بود دیدار تیم های آذرخش بندرعباس و فرش آرا مشهد از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در سالن فجر بندرعباس برگزار شود که به دلیل عدم حضور بازیکنان تیم میزبان این دیدار لغو شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازیکنان آذرخش از سال 91 چک پاس نشده در دست دارند، هرچه تلاش کردم بازیکنان حاضر به بازی نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان آذرخش از سال 91 چک پاس نشده در دست دارند، هرچه تلاش کردم بازیکنان حاضر به بازی نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید