انیمیشن بازی تاج و تخت در مراحل اولیه ساخت در HBO Max است

به گزارش سارا نوشت، ورایتی به وسیله منبع موثقی تأیید نموده است که مجموعه انیمیشن بازی تاج و تخت در مراحل اولیه ساخت در پلتفرم HBO Max است.

انیمیشن بازی تاج و تخت در مراحل اولیه ساخت در HBO Max است

هنوز جزئیاتی درباره جریان داستانی این سریال احتمالی در دسترس نیست و در حال حاضر هیچ نویسنده یا بازیگری هم به پروژه محلق نشده است. همچنین HBO Max از اظهارنظر در این باره خودداری کرد.

ورایتی هفته گذشته به طور انحصاری گزارش داد که مجموعه ای بر اساس کتاب Tales of Dunk and Egg به نویسندگی جرج آر. آر. مارتین در HBO در دست فراوری است. این مجموعه رمان فانتزی، ماجراهای سر دانکن قدبلند (دانک) و ایگون تارگرین پنجم جوان (اِگ) است که حوادث 90 سال قبل از مجموعه ترانه آتش و یخ را روایت می نماید که پایه و اساس داستان بازی تاج و تخت است.

  • نخستین تصاویر پیش درآمد بازی تاج و تخت منتشر شد
  • بازیگران جدیدی به پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت پیوستند

HBO در حال حاضر در حال آماده سازی لایو اکشنی از بازی تاج و تخت از مجموعه خانه اژدها (House of the Dragon) است که پخش آن برای سال 2022 برنامه ریزی شده است. این سریال نحوه شروع جنگ داخلی در خاندان تارگرین در وستروس را نشان می دهد که به پایکوبی اژدهاها معروف است.

از آنجایی که سریال اصلی بازی تاج و تخت در سال 2019 انتها یافته، برای کمپانی برادران وارنر گسترش و ادامه داستان آن از اولویت بالایی برخوردار است. گفته شده که در حال حاضر چندین پروژه از دنیای وستروس وجود دارد که توسط جرج مارتین نوشته شده است. این واقعیت که این مجموعه انیمیشن به جای HBO در HBO Max در حال ساخت است، نشان می دهد که وارنر میخواهد بازی تاج و تخت را به یک فرنچایز عظیم تبدیل کرده و در چندین پلتفرم آن را پخش نماید.

علاوه بر این، برادران وارنر در حال آماده سازی آثار متعدد معروفی است که حق پخش آن ها را در اختیار دارد. در اوایل این هفته گزارشی مبنی بر در دست ساخت بودن سریال هری پاتر در HBO Max منتشر شد. این کمپانی در حال حاضر در حال ساخت چندین اثر کمیک از دنیای دی سی، از جمله سریال Peacemaker با بازی جان سینا به عنوان اسپین آفی از فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) به کارگردانی جیمز گان و هم چنین فانوس سبز (Green Lantern) به کارگردانی گرگ برلانتی. همچنین جی جی آبرامز در حال فراوری سریال لیگ عدالت تاریک (Justice League Dark) است.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ

به "انیمیشن بازی تاج و تخت در مراحل اولیه ساخت در HBO Max است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن بازی تاج و تخت در مراحل اولیه ساخت در HBO Max است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید