امانی: تکلیف اموال واگذار شده شهرداری مشخص شود

به گزارش سارا نوشت، یک عضو شورای شهر تهران در تذکری گفت: شهرداری گزارشی در خصوص املاک واگذار شده به شورا ارائه کند و لیست این املاک را نیز در سامانه شفافیت بارگذاری شود.

امانی: تکلیف اموال واگذار شده شهرداری مشخص شود

به گزارش گروه اجتماعی سارا نوشت، شهربانو امانی در جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بحث و بررسی املاک واگذار شده شهرداری در جلسه هم اندیشی شورای شهر گفت: خوشبختانه قوه قضائیه حساسیت های لازم را در خصوص حفظ و حراست و نگهداری اموال دولتی و عمومی دارد.

وی با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران در شهریور سال 96 مبنی بر الزام شهرداری در خصوص ساماندهی واگذاری بهره برداری املاک که شهرداری به موسسات، اشخاص و نهاد های مختلف گفت: برخی از املاک شهرداری به افراد حقیقی و حقوقی جهت کار های عام المنفعه از جمله خیریه، بیمارستان و ... واگذار شده است، اما هنوز پس از 2 سال از این مصوبه و با وجود تذکرات اعضای شورا، گزارشی در خصوص این املاک به شورا ارسال نشده است.

امانی با بیان اینکه املاک زیادی از شهرداری در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی و نهاد های مختلف است، گفت: بیشتر این املاک در نقاط برخوردار که دارای ارزش بالایی هستند، واقع شده اند.

وی با اشاره به واگذاری زمینی در منطقه الهیه، خیابان عطاری مقدم گفت: درخواست می کنم نحوه انعقاد این قرارداد ارزش کامل این زمین و جزئیات دیگر به شورا ارائه شود.

امانی شرح داد: شهرداری باید برنامه خود را برای سامامدهی املاک واگذار شده و نحوه پس گیری آن و ضابطه واگذاری آن به اشخاص معین کند.

وی همچنین تاکید کرد: اطلاعات املاک واگذار شده باید در سامانده شفافیت واگذاری شود که امیدواریم شهرداری به این تذکر پاسخ دهد که هاشمی خطاب به وی گفت: شهرداری پاسخ همه تذکرات شورا را می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امانی: تکلیف اموال واگذار شده شهرداری مشخص شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امانی: تکلیف اموال واگذار شده شهرداری مشخص شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید