ارجاع پرونده تخلفات عزیزی خادم به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

به گزارش سارا نوشت، گزارشی از تخلفات اقتصادی محرز و فعالیت های غیرقانونی عزیزی خادم در طول یک سال ریاست بر فدراسیون فوتبال با مستندات به کمیته اخلاق این فدراسیون ارجاع شده است.

ارجاع پرونده تخلفات عزیزی خادم به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی سارا نوشت، شهاب الدین عزیزی خادم با رای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در 28 بهمن 1400 به صورت موقت از ریاست فدراسیون عزل شد. اکنون و پس از حسابرسی عملکرد یک ساله او، پرده از بعضی تخلفات اقتصادی برداشته شده و پرونده ای شامل تخلفات اقتصادی و فعالیت های غیرقانونی اش به کمیته اخلاق این فدراسیون ارجاع شده است.

یک حسابرس مستقل و دو کارشناس رسمی دادگستری صورت حساب های اقتصادی یک ساله مدیریت عزیزی خادم را آنالیز نموده اند و تخلفات اقتصادی محرزی در حساب های مذکور یافته شده و این مهم طی نامه ای رسمی از سوی دبیرکل به کمیته اخلاق ارسال شده است.

در این آنالیز ها، تخلفات اقتصادی، فعالیت های غیرقانونی با ذکر مصادیق و اسناد، انحرافات و تخلفات مربوط به حساب های شخصی عزیزی خادم، پرداخت های غیرقانونی به مشاوران و نزدیکان رئیس فدراسیون و هم چنین پرداخت های مربوط به سفرهای خارجی بدون مجوز در مدت یک سال محرز و روشن شده است.

در یک مورد از این آنالیز ها، معین شده که مبلغ قابل توجهی به حساب شخصی رئیس سابق فدراسیون فوتبال واریز شده و علیرغم مکاتباته خزانه دار و اصرار هیات رئیسه، این مبلغ به حساب فدراسیون فوتبال بازگردانده نشده است.

این گزارش تفصیلی به کمیسیون اصل 90 مجلس و سازمان بازرسی هم ارسال شده است.

پیش بینی می گردد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تا پیش از مجمع دهم خرداد 1401 رای خود را درباره رئیس سابق فدراسیون اعلام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ارجاع پرونده تخلفات عزیزی خادم به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارجاع پرونده تخلفات عزیزی خادم به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید