ارتش نیوزیلند مامور مهار کرونا شد

به گزارش سارا نوشت، نیوزیلند اعلام نموده در پی معین شدن تحرک دو فرد مبتلا به کروناویروس در این کشور، ارتش خود را مامور به نظارت بر تاسیسات قرنطینه مربوط به بیماران مبتلا به این ویروس و تقویت تدابیر مرزی می نماید.

ارتش نیوزیلند مامور مهار کرونا شد

به نقل از خبرگزاری رویترز، نیوزیلند روز سه شنبه از شرایط عاری از کروناویروس خارج شد. این اتفاق بعد از آن افتاد که دو زنی که قبلا با دلسوزی مقامها اجازه ترک زودهنگام قرنطینه را پیدا نموده بودند تست ابتلایشان به کروناویروس مثبت از آب در آمد.

جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند اظهار کرد، دیگبی وب، جانشین رئیس نیروهای دفاعی این کشور را مامور به نظارت بر تمامی تاسیسات قرنطینه و مدیریت جداسازی بیماران مبتلا به کروناویروس از جمله ناظر بر فرآیند خروج افراد از این تاسیسات می نماید.

آردرن خاطر نشان کرد، این مقام ارشد نظامی می تواند برای اداره تاسیسات قرنطینه از لجستیک نظامی، دانش کارشناسی عملیاتی خود و در صورت لزوم از پرسنل نظامی استفاده کند.

آردرن تاکید نمود، یک فرایند تحقیق و آنالیز انجام خواهد شد تا اطمینان حاصل گردد تمامی تدابیر در نظر گرفته شده رعایت می شوند و هرگونه تغییر ضروری برای تقویت تاسیسات مرزی اعمال گردد.

وی در یک کنفرانس خبری در مجلس گفت: من نمیتوانم اجازه دهم دستاوردهایی که همه ما رقم زده ایم به سبب عدم پیروی از فرآیندها به هدر بفرایند.

دو زن مذکور بعد از آنکه از انگلیس در تاریخ هفتم ژوئن به نیوزیلند آمدند به قرنطینه اجباری رفتند اما مجوز ویژه ای برای ترک زودهنگام قرنطینه به منظور دیدار با والدین در حال مرگشان دریافت کردند در حالی که یکی از آنها علایمی نیز داشت که آن را مربوط به یک مشکل قبلی میدانست.

آردرن تاکید نمود، این شخص آلوده نباید هرگز اجازه ترک آنجا را می یافت. این نمایانگر یک کوتاهی غیرقابل قبول از سوی سیستم است. ما ملزم می کنیم که نه فقط یک بلکه دو تست در این تاسیسات انجام گردد اما این کار انجام نشد و هیچ بهانه ای نیز وجود ندارد.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "ارتش نیوزیلند مامور مهار کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش نیوزیلند مامور مهار کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید